ik stel me even voor

Gestart door bertje40, 10-12-2006 16:31:25

Vorige topic - Volgende topic

bertje40

Hoi allemaal, mijn naam is Bert en ben 42 Jaar. Heb sinds een week weer een nieuwe roffel. Mijn vorige een zwarte 850 GLT 2.5 20V uit '93 heb ik verkocht, omdat er een beetje teveel km's mee gereden was. Toen ik hem verkocht had hij er 583000 km opzitten!!!! De auto is niet meer in Nederland. Hij is geexporteerd naar verweggiestan. Nu heb ik een rode 850 2.5i 20V aut. en ben weer een zeer gelukkig mens, het blijft mijn favoriet, wat een dijk van een auto.

FGG

Welkom op 't Forum, Bert!

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Niek

Welkom op het forum, en gefeliciteerd met je auto. Mooie kleur voor een roffel, dat rood, al zal je hem wel vaak moeten poetsen.

583.000km met je vorige, knappe prestatie! Is een vermelding waard in het Km-standen topic.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Turbobiker

Hallo Bert. En hoeveel km heeft de rooie er nu op zitten?
De Tussenpaus

bertje40

De rooie staat op 227000 en is perfect door volvo onderhouden. Tot op heden al zijn beurten netjes gehad bij Henk Scholten in Arnhem.

fbm

Welkom, zo die heeft zijn kleur nog!............of net gewassen ;D

GeertG

Welkom !
Ziet er heel netjes uit, succes ermee.....

En heb je nu je huisnummer geverfd in de kleur van je nieuwe 850 of heb je gewoon op kleur van je huisnummer een nieuwe 850 gezocht  ::)

;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Eugene

Citaat van: GeertG op 11-12-2006 10:11:16
En heb je nu je huisnummer geverfd in de kleur van je nieuwe 850 of heb je gewoon op kleur van je huisnummer een nieuwe 850 gezocht  ::)

De buren krijgen binnekort een witte roffel :P

Welkom op het forum, mooi kleurtje!

If it's not blown, it sucks...

bertje40

ha ha jongens zo had ik het nog niet bekeken, ;D maar geen van beiden. Ik heb hem vooral gekocht om de kwaliteit. Kleur was mooi meegenomen, ben tenslotte ook vrijwillig brandweerman dus brandweer rood is mijn kleur. ;D ;D ;D

B.T.W mannen en vrouwen ik vind dit een heel leuk forum en heb hem zelfs aanstaan op mijn werk :eusa_shhh:

Eugene

Citaat van: bertje40 op 11-12-2006 10:47:19
B.T.W mannen en vrouwen ik vind dit een heel leuk forum en heb hem zelfs aanstaan op mijn werk :eusa_shhh:

Dan ben je niet de enige ;)

If it's not blown, it sucks...

Sanne

Welkom hier.......

Je bent inderdaad niet de enige, zodra 't kan staat het forum ook op school aan  :eusa_shhh:

Veel plezier met je nieuwe roffel en hier op het forum

bertje40

Hoi Sanne,

Bedankt voor je warme welkom. Ik zie dat je aan het sparen bent voor een
C70 T-5 een kameraad van me rijdt zo'n auto, fantastisch moet ik zeggen.
Wat rijd je nu op dit moment? Wel Volvo hoop ik? :D

Phlyr

538000km, dat wil zeggen dat ik met de mijne nog zo'n 31 jaar kan rijden...
(na 14 jr staat ie bij mij op 166.000)
Ik heb nog effe!
855 aut groen DOP
854 GLT bordeaux
854 GLT blauw

bertje40

Citaat van: Phlyr op 13-12-2006 21:04:35
538000km, dat wil zeggen dat ik met de mijne nog zo'n 31 jaar kan rijden...
(na 14 jr staat ie bij mij op 166.000)
Ik heb nog effe!

Hij stond op 583000 toen ik hem verkocht, dus je ken nog wel 34 jaar voorruit :eusa_dance: