PatrickW stelt zich voor

Gestart door PatrickW, 20-12-2007 21:49:08

Vorige topic - Volgende topic

PatrickW

@ KUKO: Mijn R850 is een BMW inderdaad  ;D Zoals ook gebruikt door de  :police:

@ hathu: Slingelaan, de hoofdvestiging. Ik rij niet over de N18 maar ga binnendoor over Neede-Borculo-Ruurlo. Na Kasteel Ruurlo linksaf langs Zelhem en dan kom ik via de Kruisberg/ Ds. van Dijkweg Doetinchem binnen. Je kunt via die route best wel gasgeven  :angel:. Wat mijn kerstkaartjes van het CJIB helaas bewijzen.  :'(

pwassink

Citaat van: PatrickW op 26-12-2007 20:58:52

@ hathu: Slingelaan, de hoofdvestiging. Ik rij niet over de N18 maar ga binnendoor over Neede-Borculo-Ruurlo. Na Kasteel Ruurlo linksaf langs Zelhem en dan kom ik via de Kruisberg/ Ds. van Dijkweg Doetinchem binnen. Je kunt via die route best wel gasgeven  :angel:. Wat mijn kerstkaartjes van het CJIB helaas bewijzen.  :'(

Tja, Daar staan ze ook op de gekste tijden te knipogen langs de weg..

Dat is in elk geval een weg waar ik altijd super-alert ben en ondanks dat ook al wel es fanmail heb gekregen van een ritje over die weg, met name ruurlo-borculo-neede is drukbezocht door spee-gasten.

Een mooie volvo overigens .. proficiat ermee..

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

PatrickW

@ pwassink: Tja, ondanks dat ik wat meer ben gaan opletten na de eerste acceptgiro's heb ik nog niet kunnen ontdekken waar ze op de Borculose rondweg staan  :eusa_think:. Ik zie dat je ook een zweefvlieger bent! Waar vlieg je? Op Salland waarschijnlijk? Ikzelf ben een paar jaar lid geweest van de DZC  :laugh: Helaas heb ik er door mijn werk en andere verplichtingen niet zoveel tijd meer voor.

Emhavee

Citaat van: PatrickW op 20-12-2007 21:49:08
Zo, wat is de 850 een fijne auto om in te rijden! Maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen  ;D

je kan het niet vaak genoeg zeggen,

welkom!

FGG

Welkom op 't Forum, Patrick.

Een extra tukker kan geen kwaad. :D

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: