Nieuwe toekomstig roetverspreider

Gestart door Boemeltje, 05-02-2012 20:51:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boemeltje

Hoi allemaal!

Na al een paar weken gekeken te hebben naar verschillende Classics vandaag beland bij Hans Duiven, voor zijn 'pretentieloze roetmobiel'.

Zelf ben ik een student uit het mooie Nijmegen, 23 jaren jong en al even lid van de 'Volvo club'. Ik rij momenteel nog een S40 2.0, maar die staat sinds van de week dus te koop. 1 op 10 met benzine is in deze tijd, met een 18k kilometers per jaar toch wat prijzig.

Het idee om een V70 te rijden was eigenlijk geboren toen bleek dat die, op diesel of G3, eigenlijk net zo duur of wat goedkoper in de jaarlijkse kosten zouden zijn, maar natuurlijk wel een stuk mooier/luxer/comfortabeler ;D

Na een slechte ervaring in Duitsland, net over de grens, toch maar gaan kijken voor iets met wat meer historie. Zodoende uitgekomen bij de roetmobiel van Hans, die toch wel mooi veel koppel heeft én natuurlijk netjes onderhouden is.

Hopelijk kom ik hier op het forum tot veel inzichten, ik hou er wel van mijn handjes zelf een beetje vuil te maken én vind een gezellig forum ook altijd een toegevoegde waarde!

Jans Duiven

Welkom Boemeltje en succes met dit digitale vademecum!

Hans

Jack v

welkom,

de auto van Hans is bij mij en vele bekend en is een goeie koop.  Veel veilige en roetende km toegewenst.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

BBS

Welkom hier op het forum!

Ik ben er van overtuigd dat je heel veel plezier gaat beleven aan deze roetmobiel. :eusa_clap:
Volvoloos....

Boemeltje


Volvo850 93

Veel plezier met de roetmobiel

Mvg

hathü

Dat plezier gaat vast goed komen. Student in een TDI :eusa_doh:, dacht ik toch dat studenten tegenwoordig hardstikke arm zijn. ;)

Boemeltje

De S40 die ik nu rij is qua brandstof gewoon te duur. De kans dat ik meer kilometers ga maken is behoorlijk, en zelfs met de huidige kilometers kan het rijden van de TDI al uit (met een kleine besparing) als ik onderhoud even buiten beschouwing laat.

En hoe arm een student is hangt natuurlijk af van hoe hard een student werkt hè ;D Ik krijg al geen studiefinanciering meer, maar heb gewoon de juiste beroepscategorie gekozen ;D Hierdoor zit ik nu met mijn bijbaan al best prima, en met 1,5 jaar ben ik toch klaar ;)