kachelmotor voor normaal geld

Gestart door romeotdi, 18-11-2006 18:11:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

romeotdi

hey, ik heb laatst mn kachelmotor kapot gehad en ff flink gezocht naar een nieuwe die ook nog betaalbaar was, 400 euro leek me niet wat. Ik heb er een gevonden die ze levert voor 150 euro, en nog origineel Bosch ook, dus als iemand er nog een zoekt, pb ff, krijg je de info van me...
autobekleder in tdi :)

george

After market, is niks bijzonders. Haal je nieuw bij elke sloop. Ik had er 1 bij Geenacker vandaan. Nooit voor origineel gaan is veel te duur en deze komt uit dezelfde fabriek.
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

thuur

Als je goed zoekt vind je ook het bestelnummer van Bosch ;D


Gr ;)

denkweb

Idd, voor de helft van de helft  ;D

Ron850tdi

De mijne kostte 68 Euri - nieuw in de doos van oom Robert B., bij een Bosch-servicepoint besteld.  8)

tijzio

De kachelmotor heb ik toevallig ook net vervangen. Door een Bosch exemplaar. Dat was een makkie voor weinig geld, maar testritje en na een halve minuut dat de fan vol heeft gedraaid (ECC - stand automatisch) stopt hij er weer volledig mee. Volgende boosdoener is kennelijk dan de kachelweerstand. Is daar nog voor een redelijke prijs aan te komen? En heeft iemand de weerstand erop wel eens vervangen?