Niet meer starten

Gestart door Bilen, 25-11-2006 16:14:01

Vorige topic - Volgende topic

reneetje

Nu al 3x bij een 850 meegemaakt dat idd een storing zat in de alarm/cv gebeuren, en de foutcode van de nokkenassensor dan voorbijkomt  ???

Haal zekering nummer 6 er eens uit (dan gaat je binnenverklichting uit) en start dan eens........

Rene
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

GeertG

Citaat van: Ludo op 06-12-2006 09:16:58
Citaat van: Bilen op 06-12-2006 08:45:44
..., want hij vonkt gewoon niet vanaf de bobine.

startonderbreker?.

Helaas:

Citaat van: Bilen op 27-11-2006 14:16:46
Dank alvast voor je meedenken, Spitsrijder.
Fijn dat er iemand reageeert, want ik ben het spoor wel enigszins bijster. Ik heb de stekkers beiden weer zo geplaatst zoals ze standaard via klemmetjes en een nokje op hun plek horen te zitten.
Als toegift om andere storingsbronnen nog uit te sluiten: er zit geen alarm, noch startonderbreking op de auto. Verder stel ik vast dat de bobine 1 simpele vonk geeft zodra je de sleutel in het contactslot weer terugdraait in de beginstand.....

En het is trouwens een estate ! (en geen kombiĀ  :-X)

Ben benieuwd wat er uit komt.............succes!
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Eugene

Heb nog steeds niet gehoord of de benzinepomp zoemt, en of je druk hebt op de benzinerail?

If it's not blown, it sucks...

ed

Wel lezen jongens ;) De auto geeft geen vonk. Is niet echt logisch om de brandstof te controleren.

Er zit volgens Bilen geen startonderbreker of alarm op. Zijn er wel 850's verkocht zonder startonderbreker?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

thuur

Citaat van: ed op 07-12-2006 09:37:16
Wel lezen jongens ;) De auto geeft geen vonk. Is niet echt logisch om de brandstof te controleren.

Er zit volgens Bilen geen startonderbreker of alarm op. Zijn er wel 850's verkocht zonder startonderbreker?

Ik weet niet of het motormanagementsysteem de bobine laat vonken als b.v. relais 103 geen contact maakt?

Ja, 850's zonder startonderbreker zat ;)

Gr 8)