Wat is je ergste bekeuring geweest

Gestart door vin850, 26-11-2006 19:25:21

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: pwassink op 23-04-2009 21:31:36
Citaat van: Vertigo op 23-04-2009 21:27:55
Citaat van: Jeff op 23-04-2009 19:10:34
Citaat van: Vertigo op 23-04-2009 17:49:27
Citaat van: Jeff op 23-04-2009 13:05:57
Zo juist een bekeuring gekregen het ging net zo goed... :( 7 km/h te hard op de rijksweg N35... 2 weken geleden, toch maar even de foto op vragen, dan weet ik teminste in vervolg waar ze kunnen staan... ;)

Staan op zo veel plaatsen daar.... Maar wees blij, een aantal flitspalen langs die weg is inmiddels weggehaald

Er staan helemaal geen flitspalen meer langs die weg vanaf Zwolle naar Nijverdal, voor zover ik weet... ???

Klopt, flitspalen staan / stonden met name tussen Nijverdal en Almelo. Maar er staat er meen ik ook 1 bij de kruising met de N347 (Zwolle -> Nijverdal, bij Raalte). Al een tijdje geleden dat ik die weg gereden heb.

sure ?

Net buiten Nijverdal, rijdend richting almelo bij dat industrieterrein was toch ook een vaste plek ?

Klopt stonden er 2 daar tussen de bomen. Inmiddels zijn de bomen daar weg en flitspalen meer ik ook (maar dat weet ik niet zeker). Heb ook wel op veel plekken flitsauto's of 3-pootjes zien staan. N35 is gewoon een flitsweg.

Jeff

Zal het eens in de gaten houden, kom er vrij vaak langs nu... ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

850Black-estate

Mijn ergste bekeuring,

Met mijn vorige auto een enkelzijdig ongeval gehad. Helaas was er een controle in de omgeving en was er zonder ze te bellen politie op locatie! Ja als je ze niet kunt gebruiken zijn ze er en als het nodig is nergens te vinden! Maar goed ik heb m'n auto flink los gereden maar was wel te repareren. Helaas heb ik bij het ongeval de berm beschadigd, en ja hoor uitgerekend langs die weg groeien BREM struiken. 1 of ander rare struik die zeldzaam is. Kon ik even 650 euro aan bermschade ophoesten!

De boete was duurden dan dat m'n auto waard was!

Christian850

Tussen N'dal en Almelo dus...
Zal 't ook eens in de gaten houden, kom daar ook nog wel eens....

Tussen Nijverdal en Raalte geen flitspalen tegen gekomen, rijd er wekelijks.

Oh ja, hoogste boete is 24 euro, gisteren binnen gekregen. 5 km/h te hard  :eusa_doh:

Jeff

Citaat van: Christian850 op 24-04-2009 12:05:00

Oh ja, hoogste boete is 24 euro, gisteren binnen gekregen. 5 km/h te hard  :eusa_doh:

Ben je zeker ook geflitst op 10 April ;) ik heb hem van die datum gekregen...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

V70 classic

Citaat van: 850Black-estate op 24-04-2009 11:44:29
Mijn ergste bekeuring,

Met mijn vorige auto een enkelzijdig ongeval gehad. Helaas was er een controle in de omgeving en was er zonder ze te bellen politie op locatie! Ja als je ze niet kunt gebruiken zijn ze er en als het nodig is nergens te vinden! Maar goed ik heb m'n auto flink los gereden maar was wel te repareren. Helaas heb ik bij het ongeval de berm beschadigd, en ja hoor uitgerekend langs die weg groeien BREM struiken. 1 of ander rare struik die zeldzaam is. Kon ik even 650 euro aan bermschade ophoesten!

is geen bekeuring.
Slopen is kopen ;D
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

nico

op de dijk, lelystad richting enkhuizen
met meet correctie 48 km. te hard :eusa_whistle:
100 km/u is hier toegestaan, maar ja als het rustig is wil ik snel naar de overkant
voorlopig maar even rustig aan, deze "snelle"overtocht koste me €340,- en een uitleg thuis :police:

nico

Sándor01

Citaat van: V70 classic op 24-04-2009 17:36:00
Citaat van: 850Black-estate op 24-04-2009 11:44:29
Mijn ergste bekeuring,

Sinds wanneer is petmans ook ineens Botanicus? Leren ze dat ook al op de politie academie?
The car I've always wanted and now I have it. I rule!

nakkie

Door rood  en ongeveer 5 km te snel = 300euro.

Christian850

Citaat van: Jeff op 24-04-2009 16:38:36
Citaat van: Christian850 op 24-04-2009 12:05:00

Ben je zeker ook geflitst op 10 April ;) ik heb hem van die datum gekregen...

Jazeker, slachtoffer van dezelfde controledatum....  :eusa_shifty:

Was de jouwe nog acceptabel?  :eusa_whistle:

Ronbroek

Ergste waren er twee vlak achterelkaar in 2007, 800 eurie totaal  :eusa_eh:

Hier een overzichtje vanaf jan 2008, er ligt er nog 1 van 136 euro klaar  :(

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Turbobiker

Gaan een hoop centjes van je salaris door heen... Kun je nog wel genoeg eten kopen of zullen we een hulpactie voor je op touw zetten?
De Tussenpaus

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Freakybaby

Citaat van: Ronbroek op 25-04-2009 21:36:50
Ergste waren er twee vlak achterelkaar in 2007, 800 eurie totaal  :eusa_eh:

Hier een overzichtje vanaf jan 2008, er ligt er nog 1 van 136 euro klaar  :(

http://i168.photobucket.com/albums/u187/ronbroek/vanaf2008.jpg
2 keer bellen of 2 keer rechts inhalen?

Verder alleen wat milde snelheidsovertredingen als ik het zo zie.. Hoort bij veel rijden he.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Ronbroek

1x 132 provinciaal en 1x 125 provinciaal, dat tikt aan.

Idd zit ong 50.000 per jaar op de weg, dan gebeurt er wel eens wat he  ;)