Niet meer starten 3

Gestart door Asolex, 27-11-2006 20:59:01

Vorige topic - Volgende topic

Asolex

Help!

Gisteren startte ik mijn 850, een paar seconden ging dit goed, daarna begon hij te horten en te stoten sloeg af en was niet meer aan de praat te krijgen. Ok, sleutel uit het contact, alarm aan en uit, nog een keer proberen en ja hij deede het weer. Twee uur mee gereden, ondertussen nog twee maal gestart, geen probleem. Eenmaal thuis hetzelfde liedje. Even lopen en toen niets meer. De moter draait wel rond maar slaat niet aan. Mijn conclusie een relais. Zal wel het beruchte relais 103 zijn. Maar daar kon ik niet vreemds aan ontdekken. Wel dat mijn alarm (GT) de benzine pomp bleef blokkeren. De blokkade er uit gehaald (originele draden weer aan elkaar). Als ik hem op contact zet krijg ik echter nog steeds geen spanning op de benzienpomp. Een draadje op de plaats van relais 103 krijgt dit wel voor elkaar maar dan nog wil hij niet lopen en dan hoor ik ook geen gezoem van een pomp? Pomp en ralais kapot? Hoe kan ik de benzine druk controleren zonder een druk metertje, gewoon om te kijken of de pomp het doet? Iemand? Oh ja er zijn geen foutcodes, hij blijft netjes 1-1-1 kletsen.

Alex
T5R: Meer Aso dan Solex

Cableguy

ik denk dat je pomp gewoon stuk is als je 'm niet hoort.

rij je op lpg ?
zo begon het bij mij ook, met warme motor startte 'ie prima, koud niet.
kwam ws. omdat er dan nog voldoende lpg in het systeem zat

pomp is goed zelf te vervangen, 136 EU bij elferink.