Re: VOLVO OWNERS MEETING ARTIC CIRCLE 2007

Gestart door Ben, 28-10-2006 19:10:07

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: HJ850 op 07-11-2006 18:43:47
Meteen hierover een vraagje: welke vet gebruiken jullie om de deurrubbers in te vetten? Moet ik zeker eens gaan doen.

Gewoon zo'n flacon van die siliconenrotzooi die ze bij een tankstation verkopen. Vaak met een sponsje op de hals van de flacon zodat je makkelijk kunt smeren...

HJ850

Citaat van: Taranis op 07-11-2006 17:14:39
Citaat van: Taranis op 07-11-2006 13:05:05
Ik zal voor de gein straks eens naar de dealert bellen  :D

Zo gezegd, zo gedaan  8)

Verwarming op 220V komt op het volgende neer:

Grote klasse, even infromeren en in detail hier delen!

Taranis

Taranis

Kleine update: ik ben van plan om te gaan.

Vandaag nog even langs de dealer geweest voor prijzen van de verwarming inclusief inbouw (heb misschien een gedeeltelijke sponsor :P ) maar ik zou het persoonlijk nooit enkel en alleen voor VOMAC inbouwen. Dan maar een kacheltje in je auto flikkeren, snoertje door de deur en klaar.

'Motorkoelvloeistofverwarming' op benzine kost u inclusief tijdklok, montage en btw € 1470,43, op 230V komt dit neer op € 803,15 exclusief de interieurunit (exclusief tijdklok).

Zijn er al meer mensen die idee hebben om te gaan ?

HJ850

Citaat van: Taranis op 27-11-2006 17:24:31
Kleine update: ik ben van plan om te gaan.

Vandaag nog even langs de dealer geweest voor prijzen van de verwarming inclusief inbouw (heb misschien een gedeeltelijke sponsor :P ) maar ik zou het persoonlijk nooit enkel en alleen voor VOMAC inbouwen. Dan maar een kacheltje in je auto flikkeren, snoertje door de deur en klaar.

'Motorkoelvloeistofverwarming' op benzine kost u inclusief tijdklok, montage en btw € 1470,43, op 230V komt dit neer op € 803,15 exclusief de interieurunit (exclusief tijdklok).

Zijn er al meer mensen die idee hebben om te gaan ?
`

Ja, ik twijfel nog steeds. Heb sowieso medereiziger nodig.
Verder zou ik dus wel zo'n kachel willen hebben, niet voor mijn eigen comfort, maar voor de motor.
En op benzine lijkt mij dus niet nodig, een electrische met stekker in stopcontact is voor daar genoeg.
Die op benzine heb je wat aan voor in NL.

Hajo

Ben

Mods break
Onderwerp 2007 even afgesplitst van 2006.