De Grote Beurt

Gestart door Vertigo, 11-11-2005 23:30:26

Vorige topic - Volgende topic

Edwin

Nou, ik vond het wel mooi gemaakt. Hij valt in ieder geval wel op! Al met al krijg ik geen braakneigingen..  ;)

Gaan we hem nu ook uitnodigen voor de 850 stand op de VKB???  ;D

gr. Edwin.  8)

fearless

De auto is net onthuld.

Zaten wel wat leuke details aan, maar over het algemeen genomen...  :-X :-\ :'(

The Driver

Dikke bak zeg, vooral die doorgetrokken Cstijlen. Die jongens van CARe hebben weer vakwerk afgeleverd. Chappeau.

M a r c

Zo... daar komt ie ook nooit meer vanaf  :-\
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Joris_Scholte

OMFG, wat een verschrikkelijk resultaat... :cwm8:

Leuk, verlengde C-stijl, en zwarte stickers over je koplampen. NOT!!!! Mag dat trouwens wel, een masker voor twee gloeipitten over een lampunit met één gloeipit ??? ?

Ik hoop voor die Rutger dat hij nog héél lang plezier van zijn auto zal hebben; ben ook bang dat ie m aan de straatkeien niet meer kwijt raakt als ie m ooit wil verkopen.....

@Edwin: als het aan mij ligt komt ie nevernooitniet op de clubstand tijdens de VKB

marcelV70R

ik vond hem er best leuk uitzien,
viel mij niet tegen.
nee geen braak neigingen,
nee ik wil er zelf niet in rijden,

Marcel

jorit

Wat een gedrocht is het geworden, niet normaal. Die bullbar voor op, werkelijk bedroevend! Om over de kleur nog maar te zwijgen   :'(

Joris_Scholte

Voor 15 inch, achter 17 inch velgen. En wat nu als je een lekke band krijgt...?

Sbv

Citaat van: Joris_Scholte op 18-11-2005 23:09:02
OMFG, wat een verschrikkelijk resultaat... :cwm8:

Leuk, verlengde C-stijl, en zwarte stickers over je koplampen. NOT!!!! Mag dat trouwens wel, een masker voor twee gloeipitten over een lampunit met één gloeipit ??? ?

Ik hoop voor die Rutger dat hij nog héél lang plezier van zijn auto zal hebben; ben ook bang dat ie m aan de straatkeien niet meer kwijt raakt als ie m ooit wil verkopen.....

@Edwin: als het aan mij ligt komt ie nevernooitniet op de clubstand tijdens de VKB
Met een nummer op de zijkant rijden mag toch ook niet bij mijn weten

The Driver

van een afstand leek die neus op een oude maseratie 228 ( werkelijk de enige echt lada ooit gebouwd ;) )

Joris_Scholte

Ook fijn voor die jongen dat ze zijn dashboard ook zo mooi hebben verzorgd. Deels (opplak)houtinleg, deels zwart plastic. Beetje jammer.... :-\

The Driver

die kleuren die VLOEKEN altijd bij die lijpe show.

HAHAH dat gezicht van het grietje van die Punto, Ze ging echt door de grond, die bak zien we terug op marktplaats ;D

Zippo

Ooooooh Oooooh! :o ::)

Koplampen afplakken mag niet eens!!!

Hij vindt 'm ook nog mooi!!!!!! ;D

Do I say more?

855-Champagne

Vond het er wel een cool uitzien, had het erger verwacht,
maar hoef hem zelf niet te hebben.

Joris_Scholte

Denk dat we het kenteken misschein ook wel in het No-Go-gedeelte kunnen plaatsen?  ;)  ;D FS-BJ-33