Past een tellerunit van een V70 R in een C70??

Gestart door emielC70, 01-08-2005 16:56:50

Vorige topic - Volgende topic

emielC70

Weet iemand of een tellerunit van een V70 R of een S60 R in een C70 van 1999 gaat passen?

Ik vind die tellerunits vele malen mooier maar ik vraag me af of dit gaat passen??

Emiel

Citaat van: emielC70 op 01-08-2005 16:56:50
Weet iemand of een tellerunit van een V70 R of een S60 R in een C70 van 1999 gaat passen?

Ik vind die tellerunits vele malen mooier maar ik vraag me af of dit gaat passen??

Nope, gaat niet passen!

BenC70ES

Je kan wel die van een S70/V70R classic steken, zijn hetzelfde als je nu hebt maar dan donkerblauwe achtergrond...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

BenC70ES

Voorbeeld (denk dat het die van Rudi is  ;) ) :

Ricardo

Zal wel lekker duur zijn!
Iemand ruilen?
Heb 130000 ;D

BenC70ES

BenC70ES

BenC70ES

Ricardo

Citaat van: BenC70ES op 16-10-2005 12:49:44
Of toch maar dit  8)

Beetje late reaktie. Maar dit is em. Is dus niet te vinden, voor zover ik weet, als jij meer weet...

Rudi

Citaat van: Ricardo op 30-09-2005 02:56:48
Zal wel lekker duur zijn!
Iemand ruilen?
Heb 130000 ;D

Voor 130.000€ mag je mijn auto wel hebben,doe ik er ook nog een cadeau verpakking bij  ;D
Dr.Go-Fast...

emielC70

Ik vind die ringen om de tellers wel serieus mooi. Alleen als ik het zou doen zou ik ook graag blauw licht bij de tellers willen hebben. Ik vind dat groene licht niet zo heel mooi. Zijn er ook setje die dat licht ook veranderen??

animalT5R

Citaat van: emielC70 op 19-11-2006 12:33:15
Ik vind die ringen om de tellers wel serieus mooi. Alleen als ik het zou doen zou ik ook graag blauw licht bij de tellers willen hebben. Ik vind dat groene licht niet zo heel mooi. Zijn er ook setje die dat licht ook veranderen??

Kijk maar uit met die uitspraken Emiel(blauwe verlichting),voor je het weet word er gevraagd wanneer het Veewee logo erop komt  ;)

En er zijn in de handel toch van die blauwe ''condoompjes'' verkrijgbaar,die je zo over je lampjes kan schuiven(om even On-Topic te blijven ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

emielC70

Ach ik schaam me niet voor me VAG achtergrond.

Alleen hebben ze bij VAG de laatste 10 jaar geen mooie sportieve coupe gemaakt. De C70 vind ik qua uiterlijk gewoon super mooi.

Die tellers is wel weer iets voor vlak voor de zomer. Zo blijf je altijd bezig met de auto's . Wat dat betreft ben je nooit klaar volgens mij.