Xenon in een 850/x70

Gestart door pwassink, 29-11-2006 19:56:11

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: Marc O. op 24-12-2007 22:59:49
Citaat van: innocenti op 24-12-2007 22:58:41
Mijn wissers op mn koplampen doen het uitstekend. Je moet alleen zorgen dat er vers rubber op zit met dezelfde vervangingsinterval als de wissers op de ramen. Had ik ze nu niet zou ik onderweg moeten stoppen om ze schoon te maken  ;)

mee eens. Die dingen werken best behoorlijk goed (vind ik).

Yep, wel zorgen dat je het sproei systeem op orde hebt.
Vooral de drukventieltjes willen nogal eens stuk gaan, ook de sproeiertjes scheuren nog wel eens in.

Marc O.

Citaat van: -D©©©L- op 25-12-2007 11:41:44
Citaat van: Marc O. op 24-12-2007 22:59:49
Citaat van: innocenti op 24-12-2007 22:58:41
Mijn wissers op mn koplampen doen het uitstekend. Je moet alleen zorgen dat er vers rubber op zit met dezelfde vervangingsinterval als de wissers op de ramen. Had ik ze nu niet zou ik onderweg moeten stoppen om ze schoon te maken  ;)

mee eens. Die dingen werken best behoorlijk goed (vind ik).

Yep, wel zorgen dat je het sproei systeem op orde hebt.
Vooral de drukventieltjes willen nogal eens stuk gaan, ook de sproeiertjes scheuren nog wel eens in.

Zonder goed functionerende sproeiers zullen ze (koplampwissers) idd geen effect hebben. Heb de auto al maanden niet gewassen dus die is behoorlijk vuil, maar de koplampen zijn helemaal schoon.
...The Nile isn't just a river in Africa...

cas

normaal lampje was kapot, de tweede alweer. dus ik in winkel..... tja met paar tientjes erbij heb ik xenon.

en ja hoor 20 minuten later sta ik buiten met een Xenon setje in mijn handen met iets van philips technologie erin. 6000K  , niet dat blauwe maar lekker wit en veel licht. 2 jaar garantie op alles!

dus savonds ingebouwd. en hoppa! een puist licht.

klaar. met die 2 jaar garantie ben ik wel blij. setje koste me overigens 145 euro.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Garfield

Een paar tientjes erbij .... setje Xenon van 145 euro ?

Wat kosten gewone halogeen lampen dan wel niet tegenwoordig ?
(Heb pas sinds kort weer privé een auto, dus ik weet het domweg echt niet)
Groet, Arvid
Zakelijk: Audi A4 Avant 2.0 TDI Aut. (2006)
Privé: Volvo V70 2.5 TDI Aut. (1998)

cas

Citaat van: Garfield op 30-12-2007 12:33:35
Een paar tientjes erbij .... setje Xenon van 145 euro ?

Wat kosten gewone halogeen lampen dan wel niet tegenwoordig ?
(Heb pas sinds kort weer privé een auto, dus ik weet het domweg echt niet)

haha, sorry. lampjes zijn niet zo duur, maar moest mezelf even voor de gek houden.
als je een beetje goede lampjes koopt die lang meegaan. dan zit je rond de 2 tot 3 tientjes voor een set.

dus het is meer 11 tientjes erbij doen. maar wel garantie voor 2 jaar. lamp kapot? inleveren en ik krijg een nieuwe!

je kan ook setjes kopen voor 90 euro. maar dat is met geen of 3 maanden garantie. zegt mij al genoeg.
deze winkel durfde mij die garantie (of mocht dat van de leverancier) te geven. en dan heb je mij over de dam. een nieuwe xenonlamp zou rond de 40 euro per lampje kosten.

Turbo-Geek

Weer iemand erbij die het 'licht' ziet  ;D
Enjoy !
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Black Magic

Ik heb een setje erbij gekocht een paar maanden terug bij een leverancier in Ede voor 110 euro (Harvest Bv-> 1 jaar garantie) die leverde losse lampen voor 25 euro ;)

MarcoV

Citaat van: cas op 30-12-2007 11:44:14
normaal lampje was kapot, de tweede alweer. dus ik in winkel..... tja met paar tientjes erbij heb ik xenon.

en ja hoor 20 minuten later sta ik buiten met een Xenon setje in mijn handen met iets van philips technologie erin. 6000K  , niet dat blauwe maar lekker wit en veel licht. 2 jaar garantie op alles!

klaar. met die 2 jaar garantie ben ik wel blij. setje koste me overigens 145 euro.

Goed gewerkt! Geeft echt veel meer licht hé?
Heb je ook gelijk led-stadslichtjes geplaatst?
ZIt trouwens nog steeds te wachten op de foto's van de nieuwe wielen onder jouw auto ;D
Tot de 6e bij de meeting op de A4,

MarcoV

cas

Citaat van: MarcoV op 30-12-2007 14:39:46
Citaat van: cas op 30-12-2007 11:44:14

Goed gewerkt! Geeft echt veel meer licht hé?
Heb je ook gelijk led-stadslichtjes geplaatst?
ZIt trouwens nog steeds te wachten op de foto's van de nieuwe wielen onder jouw auto ;D
Tot de 6e bij de meeting op de A4,

MarcoV

heb fotos! ik ga even uploaden en overzetten op usb..... ene pc heeft geen internet en de andere pakt mijn telefoon niet.... grrrr...

binnen 5 minuten!

heb inderdaad ook ledstadslampjes geplaatst. heb het zelf ergens op de kop getikt. ik had een mail naar ET gedaan. maar niets terug, zal wel druk zijn zo rond kerst  ;D

oja, ook meteen leds in mijn cockpit gezet..... alles lag toch open!

de velgen... auto is nog wat vies... maar er komt nog een foto sessie als hij schoon is.

hier zie je wel dat ik spacers nodig heb!

tellertjes met Leds! in het echt zie je gelukkig dat verschil in spreiding wat minder. maar voor goed resultaat zou er hier en daar nog wel een extra led ingestoken mogen worden. heb ze al wat opgeschuurd.

MarcoV

Hulde voor al dat mooie werk :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

MarcoV ;)