Hele klokkenwinkel doet niets meer..!

Gestart door wuilus64, 09-03-2007 16:06:06

Vorige topic - Volgende topic

wuilus64

Van de week op weg naarde stad met m'n 10V, zie ik dat er geen één meter meer werkt op het dashboard, inclusief de kilometerteller.  ???
Paar boodschappen gehaald, en wilde al even langs de Volvo-garage rijden, maar na het starten zag ik m'n toerenteller alweer omhoog kruipen, en bleek er niks aan de hand ( meer) te zijn!
Bij een korte inspectie onder de kap kon ik niets vinden van een losse verbinding of zo, alleen even zekering nr. 35 (dacht ik) eruit gehad, maar die bleek alleen voor de verlichting op het dashboard te zijn.
Wat kan er aan de hand zijn geweest?

Erik

Snellebaksteen

Te dicht in de buurt van een Citroen geparkeerd gestaan?? ::)
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Tamarzilla

T5, rica getuned

japan

Goedenavond
waarschijnlijk werkenten je remlichten en je mistlampen achter ook niet
ik heb dit zelfde ook gehad
bij mij was het contact slot versleten deze veerde net niet genoeg meer terug naar zijn basis stand
draai als het weer voorkomt de sleutel maar een minimeter terug en alles zal bijna zeker weer werken

rody

dit is zeker de moeite van het proberen waart; kwaal komt bij meerdere merken voor

wuilus64

Niks van gemerkt dat de remlichten het niet deden, maar dat is natuurlijk niet echt lekker als je door de stad rijdt..gelukkig heeft het probleem zich maar één keer voorgedaan en weet ik nu waar ik een volgende keer moet zoeken!

Thnx!  Erik