rimi stelt zich voor

Gestart door RIMI, 05-11-2007 19:13:08

Vorige topic - Volgende topic

RIMI

Hallo allemaal, ik ben Ricardo en ben 23 jaartjes jong, daarbij ben ook heel erg gelukkig getrouwd en heb een leuke afwisselende baan.

Ik heb mij aangemeld bij dit forum omdat ik na de verkoop van mijn BMW 316i van plan ben een volvo 850 station te gaan aanschaffen en mischien wel wat tips kan gebruiken.
Mijn vorige auto voor de BMW was een volvo 240 station op lpg die 440000km gelopen had met  orginele cilinderkop. Nooit problemen mee gehad maar helaas vanwege de 2L motor met carburateur net wat te weing vermogen voor zon auto. Mijn kennismaking met een volvo was dus al gemaakt.

Ik ben nu op zoek naar een 850station die op lpg of diesel rijd en kilometers maakt mij niet zoveel uit, die dingen zijn bijna niet stuk te krijgen en onderhoud kan ik gelukkig zelf, ben 7 jaartjes bedrijfswagenmonteur geweest dus weet wel het een en ander van motoren e.d. af.

Als iemand een mooie en goede te koop weet staan zijn tips altijd welkom, ben namelijk een beetje aan het rond kijken op internet en vind vaak de prijzen nogal uiteen lopen.
Ik heb een budget van rond 3000euro en hoop hier een mooie 850 voor te kunnen vinden.

Dit was mijn verhaal en hoop veel plezier te mogen beleven aan dit forum, en vele vragen te kunnen stellen.

Groetjes een toekomstige volvo rijder,(alweer) :)

Turbobiker

Maar toch welkom hier ;D

Succes met vinden van een mooie wagen. 3000 is misschien aan de lage kant voor een knappe Estate, maar je weet maar nooit...
De Tussenpaus

FGG

Welkom op 't Forum, Ricardo.

't Lijkt me dat je voor 3000 euro wel een leuke 850 station kan vinden.  :evil:

Succes met je zoektocht.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Volvo Felipe

Hey Ricardo,

Welkom op het forum en veel succes met je roffel...

:eusa_dance:

rifwachter

welkom !

succes met het zoeken, maar dat moet wel lukken.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

RIMI

Sorry een ESTATE bedoel ik! Ik heb al diversen advertenties gezien en kan er natuurlijk nog niks over zeggen, ben nog nergens wezen kijken maar heb er al een paar gezien die mij intressant lijken, en zal tegen die tijd zeker eerst even hier vragen of de auto mischien bekend is.
Ik zie er genoeg tussen de 3 en 4000 euro te koop staan, hebben dan wel meestal tussen de 400.000-500.000km gelopen. Nu kan dit makkelijk volgens mij voor een goed onderhouden volvo op lpg of diesel.

Mvgr, Ricardo

Chris

Welkom! Veel zoekplezier :)

ovlov 058

Welkom! zoekt en gij zult vinden! :eusa_pray:

Heb er zelf één gevonden voor de laagste prijs v/h forum, met lpg ;D maar wel beetje werk