Volvo-forum eindejaarmeeting 2006

Gestart door Ben, 15-12-2006 11:40:02

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Reitse op 26-12-2006 11:20:09
@Rudy-M: goed lezen, meeting is in overleg met de grondleggers overgenomen...

Overgenomen ???

Fokke en Walter hebben vorig jaar toegestemd om de kerstboommeeting ook op het volvo-forum bekend te maken. Dit jaar hebben ze Ben en LqF groen licht gegeven om, bij gebrek aan een kerstboom, de meeting naar een andere locatie te verplaatsen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Liquid Force (00)

denk dat jij niet helemaal goed op de hoogte bent van alle communicatie Mehn ...
S60 2.5T AWD Momentum Inscription Toscane iPod

mehn

Citaat van: Liquid Force (00) op 26-12-2006 11:34:21
denk dat jij niet helemaal goed op de hoogte bent van alle communicatie Mehn ...

Dan moet je Ben ook nog maar eens goed inlichten.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

pwassink

Veel woorden eraan vuil maken lijkt mij eigenlijk overbodig, maar wil dit wel even ter overweging geven.

Los van de vele reacties uit t verleden die ook al vrij duidelijk waren is er op dit forum een poll geweest, daaruit
(en uit de reacties daarin die ook duidelijk waren en mede vanweg het juist ontbreken van de optie die men eigenlijk wilde)
Bleek naar mijn idee zonneklaar dat t gros van de 850 rijders juist koos voor een wat minder massale meeting.
Kijk je nu naar de deelnemerslijsten dan zou je daaruit kunnen destilleren dat de 850 rijders dat idee blijkbaar ook ondersteunen.
En dan is er dus democratisch gekozen door die mensen om het ergens anders enkel 850 te doen.
Blijft de datumkeuze over, veel mensen hadden al rekening gehouden met die datum, dus tja respectloos ?

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Rudy-M

En onvolwassenheid? Weet je wat dat is? Als ik nu zal zeggen, dat als ik naar een Volvo-forum meeting wil, dat ik dan wel in de file ga staan. Dat is onvolwassenheid.

Weet je, ik maak er geen woorden meer aan vuil. Ik hoop dat jullie het gezellig vinden in Baarn en ik weet zeker dat het gezellig wordt in Zwolle.

edenmartina

Vanavond op sbs6 20.30 nieuwe soapserie

HET VOLVOFORUM

afl 1 WELKE MEETING?

met vanavond o.a Gaan we naar zwolle of naar baarn?,een eeuwig durende strijd op 2e kerstdag tussen de kids van de 850 club en de kids van het volvoforum.

ps Ik ga lekker voor de deur in mijn 240 zitten met kerstverlichting aan en een kerst cd ;)

reneetje

Citaat van: edenmartina op 26-12-2006 11:54:17

ps Ik ga lekker voor de deur in mijn 240 zitten met kerstverlichting aan en een kerst cd ;)

Nog plek over in de 240 Ed ? ;D

Ritje vanuit Zwolle naar De Haag heb ik er wel voor over ;D ;D

Hahahahahaha

Ps.\Moet ik nog wat voor de inwendige mens meenemen? :eusa_dance:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

edenmartina

Tuurlijk vriend kom maar langs plek zat :eusa_dance:

Rijns_t5r

8)ten eerste gaat ik het niet redden morgen(werk)ten tweede is voor mij de lol eraf als ik dit allemaal lees  :(
vorig jaar echt genoten,leefde weer naar dit jaar toe,maar helaas.
kijk volgend jaar wel weer hoe het loopt,maar allemaal prettige avond morgen.

WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Turbobiker

Waarom is de lol er nu weer af ??? Worden waarschijnlijk 2 zeer gezellige meetings. Ik had graag naar beide gewild, maar heb duidelijk gemaakt waarom ik voor Baarn heb gekozen.

En ik vind het erg kortzichtig om nu een meeting met nauwelijks historie meteen maar als 'traditionele' 850 te bestempelen. De Kerstboom meeting is gewoon geëvolueerd. En omdat je er twee keer geweest zou zijn heb je het recht om je die meeting toe te eigenen?

Ik sta er zelfs achter om het weer terug te bouwen naar een 850 meeting, maar niet op deze kinderachtige toon. Ik hoop dat er volgend jaar iets beter wordt nagedacht en de kerstgedachte wat hoger wordt gehouden en er dus geen mensen gepasseerd worden.
De Tussenpaus

nico

er is een volvo forum en een volvo 850 forum
zelf heb ik minder/weinig met de andere modellen van volvo en zal je mij dus ook niet op het andere forum aantreffen

de discussie zoals die nu gevoerd wordt is dus ook een overbodige en hoort hier niet thuis

graag op dit forum alleen relevante zaken posten over de 850 en 70 modellen en overige zaken kun je dan op
het algemene volvo forum kwijt
dit met name voor mensen die op beide forums aktief zijn

dat zal dit soort zaken hopenlijk voorkomen want dit is niet nodig

iedereen voor vandaag nog een prettige dag
en ook voor morgen een plezierige dag toegewenst

nico

Paul-S70R

Nou...nou.. :eusa_think:
Ben nog niet zolang lid maar dit vind ik allemaal zó enorm kinderachtig!
Denk dat ik lekker thuis blijf...

Suc6 met de soap allen!

animalT5R

Citaat van: nico op 26-12-2006 15:54:36
er is een volvo forum en een volvo 850 forum
zelf heb ik minder/weinig met de andere modellen van volvo en zal je mij dus ook niet op het andere forum aantreffen

de discussie zoals die nu gevoerd wordt is dus ook een overbodige en hoort hier niet thuis

graag op dit forum alleen relevante zaken posten over de 850 en 70 modellen en overige zaken kun je dan op
het algemene volvo forum kwijt
dit met name voor mensen die op beide forums aktief zijn

dat zal dit soort zaken hopenlijk voorkomen want dit is niet nodig

iedereen voor vandaag nog een prettige dag
en ook voor morgen een plezierige dag toegewenst

nico
Zo...hoor ik een nieuwe Mod roepen  ::)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Ben

Wat een commotie allemaal.

Alle info over de Volvo-forum meeting in Baarn staat op Volvo-forum.
Alle info over de Volvo 850forum meeting staat in een ander topic op het Volvo850forum.

Veel plezier allemaal.

Ben