SI / FCT / CCH nieuwjaarsmeeting

Gestart door OMD, 12-12-2006 17:19:40

Vorige topic - Volgende topic

Barry_C70

Jori, no doubt Japanese cars tuned in the right way can be much quicker and more agile than any Volvo out there. Respect for the amount of work and money put into any car is always a given, I'm merely refering to those who put a huge exhaust on their car accompanied with windshield washers with LEDs on them and rev their VTECs just to piss everyone else off.

There are plenty of Honda and Nissan models I wish I could find and afford, believe me I watched Fast & the Furious Tokyo Drift with much envy ;D

Nice Civic btw, got pics of the front and rear?

mehn

Houden we de voertaal hier a.u.b. wel in het Nederlands?
Dat 1 of 2 forummers in het Engels posten is geen probleem maar de rest mag gewoon in het Nederlands posten.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Barry_C70

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

HaRdCoRe-WeZ

Lijkt wel op de auto van een member van Honda Fanatics. De Civic dan. Supra is wel leuk, maar niet mijn smaak.

M a r c

Citaat van: OMD op 09-01-2007 13:12:29
Citaat van: M a r c op 09-01-2007 09:32:39
Ziet er naar uit dat Tom en ik ook acte-de-presence gaan geven in Niekerk  :eusa_dance:

Onwijs cool Marc!!! waardeer ik echt :)

Maar betekent dat Jerommeke dan om de hoek komt kijken?  :eusa_angel: of rijden jullie met 1 auto ( jouw wonderschone bolide?)

Nee, met 2 wagens uiteraard  :eusa_dance:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Emiel

Ik mag toch komen... :eusa_dance:

Zou de eerste inzet worden voor dit apparaat, helaas zijn de mensen die er mee moeten werken nog te dom om het te bedienen, ongelofelijk.. :eusa_snooty:.

Dus ik kom wel ff kieken... :eusa_boohoo:

fearless

Ik ben er ook, weet alleen nog niet precies hoe laat.

Emiel

Hoelaat denkt Marc dat ie bij het Niekarkse is? Afspreken bij de carpoolplaats? Eten naderhand?

OMD

Leuk dat er nog wat mensen komen opdagen :)

veel effort in gestoken nou maar hopen dat alles goed gaat hahaha.

Zal snel even pica's posten van voor en achterkant, heb ze nu even niet bijdehand, wordt morgen...

M a r c

Citaat van: Emiel op 09-01-2007 20:55:08
Hoelaat denkt Marc dat ie bij het Niekarkse is? Afspreken bij de carpoolplaats? Eten naderhand?

Ik gooi het in de groep!

info@europeantuning.nl

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Frisian Viking

lijkt mij wel leuk, alleen volgens mij heb ik dan ook wat, weet alleen niet meer wat  :eusa_wall:

Als ik maandag van iemand een boos telefoontje krijg, weet ik weer wat ik vergeten ben  ;D

M a r c

Rond 13.00 uur zijn wij daar schat ik. Helaas niet mee eten naderhand anders zit Yvette alleen thuis te eten...  :angel:

Kunnen we ergens afspreken zodat we tegelijk met een stoet(je) Volvo's aankomen wellicht?

info@europeantuning.nl

fearless

Citaat van: M a r c op 10-01-2007 22:25:22

Rond 13.00 uur zijn wij daar schat ik. Helaas niet mee eten naderhand anders zit Yvette alleen thuis te eten...  :angel:

Kunnen we ergens afspreken zodat we tegelijk met een stoet(je) Volvo's aankomen wellicht?

Neem je die toch mee.  :eusa_whistle:

En ergens afspreken zal vast wel lukken.