even voorstellen

Gestart door SjamaaN, 13-12-2006 21:23:38

Vorige topic - Volgende topic

SjamaaN

Hallo!

ik ben Ronald, 21 jaar. Ik woon in Zoetermeer, vlak bij Den Haag en ik werk in de autoschade. Heb hiervoor ongeveer een jaartje bij een volvo dealer gewerkt, dus kan redelijk wat sleutelen. En ik rijdt sinds mei dit jaar in een 850 T5 station. Hij is ingevoerd vanuit italie, dus een 2 liter T5. Maar heeft toch pas 89 000 km gelopen, waarvan er pas 9 van mij zijn. Ik heb hem in oktober helemaal overgespoten, gewoon weer de originele kleur en ben nu bezig met wat onderhoud en straks te beginnen met wet tuning. Daarvoor staan hier zeker goede dingen op het forum!!

Verder heb ik hier voor 3 Volvo 340's gehad en 2 360's maar toen mn laatste 360 overleden was vond ik het tijd voor echte power!

groeten,

Ronald (SjamaaN)

foto's

blijft mooi om te zien

harder wilde die niet

SjamaaN

Ludo

welkom Ronald.
waarom heb je em eigenlijk overgespoten?.

SjamaaN

tjsa italie he! die mensen kunnen niet zo goed rijden daaro ;)
er zaten overal wat parkeerschades, hoeken vd bumpers, portieren, zelfs de achterklep. en de kleur was wat dof geworden. en aangezien het niet al te moeilijk voor me was om het te doen. heb ik m helemaal overgespoten. gewoon weer zn originele kleur. en ook alles in de kleur.
SjamaaN

Ludo

ah okee, maar álles had je nou niet moeten doen.

heb je de kilometerstand gechekt trouwens?.

SjamaaN

tjsa dat heb ik dus vaker gehoord dat je niet alles mee moet spuiten. maar t probleem is dat ik vind dat het die auto zooo veel dikker maakt dat ik het dus toch gedaan heb. en ja n kleurtje over beschadigde zwarte delen vd bumpers spuiten was makkelijker dan weer dat zwarte profiel :P

ja de kilometerstand is gecheckt. heb m niet zelf ingevoerd maar door een bedrijf laten doen. die importeren behoorlijk wat van deze auto's en alleen maar wagens in goede staat. heb het originele onderhoudsboekje erbij en dergelijke.
SjamaaN

Joachim1

Welkom hier,wel een mooie estate en alles in kleur!
De kilometers zijn erg laag!het ding moet haast wel als nieuw lopen!
Veel plezier hier op het  forum en met je nieuwe roffel

Nunki

Welkom en plezier met je roffel! Mooie wagen...
Wel even wennen dat alles ingekleurd is. Gelukkig heb je de onderste lip v/d voorbumper overgeslagen.  ;D

Turbobiker

Heel mooi gespoten Ronald!

En die topsnelheid moet je inderdaad echt wat aan gaan doen, kan echt niet :eusa_naughty:

(5 Volvo's versleten op 3 jaar rijbewijs :o :eusa_think: )
De Tussenpaus

elianmars

Citaat van: SjamaaN op 13-12-2006 21:38:58
tjsa dat heb ik dus vaker gehoord dat je niet alles mee moet spuiten. maar t probleem is dat ik vind dat het die auto zooo veel dikker maakt

:eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:

Niet bij een 850..........

Hoe dan ook, welkom hier!!

Wanneer is er een clubmeeting bij je werkgever? Kunnen we mooi een beetje plekjes bij laten spuiten voor een leuk bedrag.......  :eusa_whistle:

;D ;D ;)

duikertjuhhh

welkom op het forum Ronald

SjamaaN

haha dank u!
ja toch nog iets zwart aan de auto gelaten.
loopt als n zonnetje, hmm ongeveer :P
stsja de werkgever is niet zo makkelijk af en toe maar wie weet lukt het ooit nog is
en ja sorry 5 volvo's is wel erg ja. maar ja steeds n betere kunnen kopen/verbouwen. en uiteindelijk was daarvan de beste ook overleden :( (niet vanwege slecht onderhoud of onvoorzichtig rijden)
SjamaaN

breakman

Citaat van: elianmars op 13-12-2006 23:10:32
Citaat van: SjamaaN op 13-12-2006 21:38:58
tjsa dat heb ik dus vaker gehoord dat je niet alles mee moet spuiten. maar t probleem is dat ik vind dat het die auto zooo veel dikker maakt

:eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:

Niet bij een 850..........

Hoe dan ook, welkom hier!!

Wanneer is er een clubmeeting bij je werkgever? Kunnen we mooi een beetje plekjes bij laten spuiten voor een leuk bedrag.......  :eusa_whistle:

;D ;D ;)

euh plekjes ? heb nog een hele flank die herspoten moet worden hier vragen ze er 1000 euro voor :-\

erg mooie auto auto trouwens met een extreem lage kilometerstand !!! nog eventjes inrijden dus

veel rijplezier en welkom op het forum !

Nunki

Mankeert er trouwens iets aan je temperatuur meter of was je motor gewoon nog lauw toen je de foto maakte? :o

FGG

Mooie kleur, mooie auto. Die meegespoten bumpers is idd ff wennen. Ik weet niet of ik 't mooi vind.
230 met een half warme motor lijkt me ook niet verstandig.

Hoe dan ook: welkom op 't Forum, Ronald.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Niek

Welkom op het forum! Mooi roffel heb je. Met die kilometerstand is de inloopolie er nog niet uit ;D
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70