Volvopower@nurburgring!!

Gestart door Roy_Heitzer, 14-08-2002 21:45:24

Vorige topic - Volgende topic

Roy_Heitzer

Wel eens met je eigen 850 over de oude Nurburgring willen blazen?????? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kijk maar op http://net.clubs.nl/volvopower@yourfeet

SIPS Master

ik ben waarschijnlijk wel van de partij............. :D :D
Up the Irons!

Roy_Heitzer

??? ???Meer niet ??? ???

SIPS Master

niet te hopen! Is weer es wat anders dan het circuit in Lelystad! 1 grote brok historie.
Up the Irons!

Roy_Heitzer

ik had stiekem toch wel meer reacties verwacht,zeker als ik naar de opkomst van Lelystad kijk :-/

Johann

Roy het zit namelijk zo.....
Mocht jij daar heen gaan met dezelfde conditie bandjes als bij Lelystad dan kun je beter Marc met aanhanger meenemen want je gaat er geheid af.;)
Dit is geen grootspraak of wat dan ook maar een poging om jouw mooie 850 voor de club te behouden.;D
Het probleem is dat die baan gewoon te lang is er er rijden te veel snellere jongens om goed geconcentreerd een bocht in the duiken.
Kennis van mij is een paar weken geleden geweest met z'n BMW Z1 en z'n BMW vrienden en eentje moest terug zonder de helft van z'n lak aan een kant en een halve velg zonder band.
Nou was dat gelukkig maar een BMW maar ik moet er niet aan denken dat daar een Volvo had gestaan....

Doe 't rustig aan, de helft van de bochten kun je aan 't eind van de dag nog niet weer voor de geest halen.
Veel plezier!  

Fokke 01.01.005

Ha die Roy,

Goed gedacht, ik kan me voorstellen dat je een grotere opkomst verwacht. Maar Lelystad is toch wat anders dan de Nurnburgring ben ik bang. Daar heb je het niet helemaal zelf voor het zeggen wat er met je auto gebeurt. Ik moet zeggen dat het wel verleidelijk is, maar dan zou ik toch met een sneller snoepie aan de start willen verschijnen. Ik beloof je, zodra ik mijn R heb, doe ik een keer mee...

AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Roy_Heitzer

Mocht het die dag erg druk zijn op de baan dan rijd ik zelf ook niet,ik heb ook geen zin om m`n wagen total-loss mee terug te nemen.Ik ga dan wel een beetje toekijken,er schijnen heel veel bizarre auto`s op af te komen en dat is natuurlijk ook leuk om te zien.
Groeten roy

Roy_Heitzer

Voor diegene die mee willen gaan,stuur even een e-mailtje ter bevestiging s.v.p.
t5r4ever@yahoo.com :P