AUTO OVERSPUITEN

Gestart door Aeolus, 29-10-2006 08:08:16

Vorige topic - Volgende topic

Aeolus

Wie weet een goed en geodkoop adres om een 850 station over te spuiten??

Moet ook gestript worden!

Heeft iemand een prijs indicatie??

llinssen

Ik kan je niet aan prijzen helpen, maar in westbroek zit een doe het zelf garage en spuiterij (die niet doe het zelf is). Die schijnt niet duur te zijn. Mijn vorige auto is daar door zijn nieuwe eigenaar onder handen laten nemen.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Viper850

Bedoel je Combigarage in Westerbroek?
Zoja, die heeft inderdaad een spuitcabine.
www.combigarage.nl

llinssen

Citaat van: Viper850 op 01-11-2006 10:17:13
Bedoel je Combigarage in Westerbroek?
Zoja, die heeft inderdaad een spuitcabine.
www.combigarage.nl

Nee, in westbroek bij Utrecht. Maar nu heeft Aeolus er twee!
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Peth©oni

Ik heb mijn 850 laten overblazen, kosten tussen de 1400 en 1700 euro, maar wel zelf kaal maken (niet schuren) en zelf opbouwen !
Maar reken op het werk buiten schuren, uitduiken, strak maken en spuiten, op een honderd of 5 a 6 (denk ik hoor) 1 a 2 dagen afbouwen en opbouwen...

Snelste verdient is om zelf de auto schuur klaar aan te leveren.

Vertigo

via autoschadeonline.nl kost het overspuiten van een hele auto vanaf 550 euro ex btw. Dat zal wel een standaard lak zijn en voor metallic of mica-lak zal wel een meerprijs betaald moeten worden. Ze zeggen zelf dat het spuitwerk van hoge kwaliteit is, maar ik heb nog niks gezien en weet dus ook niet of dat echt zo is. Ze zijn in ieder geval niet duur.

HaRdCoRe-WeZ

Helaas is goedkoop vaak duurkoop bij dit soort projecten. Maar de auto zelf kaal aanleveren scheelt al een berg in de kosten.

mr-marco

Zorg dat je voor het compleet overspuiten een goed adres heb, vaak is goedkoop duurkoop omdat bijvoorbeeld het materiaal waarmee ze werken niet optimaal is en dat zie je terug in de lak.  Het grotere werk kun je beter uitbesteden aan een wat duurder professioneel bedrijf.

850 2.5 20 flappert uit 95

Hans Duiven

Dag zoon van Hippotas,

Voor 550 euro aan kosten zie ik in de toekomst een nog hogere kostenpost tevoorschijn komen.

Je kan ee Volvo wel willen laten spuiten voor een LADA-prijs, maar dan krijg je veelal ook een LADA.

Zoals men hierboven al aangeeft: Goedkoop is duurkoop.

Hans

miquel

hoi, ik heb net mijn 850 laten bijspuiten(steenslag,krasjes en wat lakblaasjes bij het schuifdak)en na verschillende prijsopgaves bleek dat de volvodealer het goedkoopst was en ze hebben vakwerk afgeleverd want als gratis service hebben ze de auto meteen gepoetst en die ziet er als nieuw uit

groeten,miquel
gggggg

nico1

ik heb toendertijd ook autoonline gebeld,  nou die 550 ex is denk ik voor een fiat 500, voor mijn auto moesten ze 2300 euro hebben buiten de deukjes om.
ik heb mijn auto ,in denhaag [zwart gedaan] zit je op 1800 a 2000 euro maar dan is die als nieuw
geen deuken meer ,en alles word gespoten.
carbon blauw das mijn volvo nou

M a r c

hij is toch blauw?  niet zwart...  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Zal wel zonder muziek zijn..  :P