(heb je) Even voorstellen !!!!!!

Gestart door Gert-Jan T-5R, 16-12-2006 15:44:14

Vorige topic - Volgende topic

Gert-Jan T-5R

Even voorstellen,

Ik ben Gert-Jan Tuiten, 42 jaar en woon in Emmeloord (Noordoostpolder)
Ik ben getrouwd met Wea (Amazone op div. rallyforum's), en wij hebben 2 kinderen, Arthon zoon van 7 jaar en Donna dochter van 4 jaar.

Ik werk als Servicemanager bij VOLVO dealer Jacob Schaap in Emmeloord. Wij hebben vestigingen in Lelystad, Dronten en Emmeloord. Verder zijn wij nog Land-Rover dealer voor Flevoland met een vestiging in Lelystad.
Ik ben werkzaam bij Jacob Schaap vanaf 1999. Daarvoor heb ik 8 jaar bij een BMW dealer gewerkt en daarvoor 9 jaar als monteur bij een OPEL dealer.

Mijn hart ligt inmiddels toch wel bij VOLVO moet ik bekennen en natuurlijk bij mijn 850 T-5R  :eusa_dance: waar ik vanaf het begin al van heb gedroomd. Ik ben begonnen met een 850 GLT van '91 (natuurlijk een rode sedan) en daarna een Onyx groene 850 GLT Estate, ook van het eerste type. 2 jaar geleden kwam ik een mooie zwarte 850 T-5R Estate met handbak tegen, en mijn droom kwam eindelijk uit !!!!!!!
Ik heb de auto voorzien van een nieuw HART (originele ruilmotor gemonteerd), en ben toen met een frisse T-5R gestart.
Ik heb de auto verder aangepast en gewijzigd naar mijn eigen smaak. Xenon, 18" Pegs R wielen, FORGE dumpvalveset, High Performance Inductiekit, ander uitlaatsysteem gemonteerd en een software upgrade (moet hoognodig op de testbank).
Verder is de auto in perfecte staat en dat blijft hij natuurlijk ook !!!!!

Als andere hobby's heb ik nog de Volvo Original Cup Holland, waar ik in het bestuur actief ben al Technisch Commissaris. Dit is een hele gezellige en goedkope vorm van rallysport beoefenen en een spectaculaire instapklasse (lekker dwars).
Verder ben ik nog actief in de organisatie van de Tank-S rally hier in Emmeloord e.o. Daar houden wij ons bezig met de proeven, Wea doet het wedstrijdsecretariaat en rijden we samen de sluitauto (auto met finishvlag op het deurnummer). Deze functie vervullen wij o.a. ook bij de Vechtdalrallysprint maar dan in onze T-5R).
Als laatste ga ik mountainbiken om de conditie op pijl te houden.

Druk, druk, druk, druk dus.

Het auto(sport) gehalte ligt dus wel hoog bij ons thuis. :laugh:

Het lijkt mij wel gezellig op dit forum, dus als er nog vragen of opmerkingen zijn dan verneem ik het wel.

Groetjes,

Gert-Jan T-5R en familie.
www.jacobschaap.nl    www.voch.nl

Jeroentjuh

Welkom en vele plezier hier, maar we willen natuurlijk wel foto's zien van de T-5R  ;D

Eugene

Welkom hier, erg mooie introductie!

Maar, zoals Jeroen al aangeeft: Foto's!!! 8)

If it's not blown, it sucks...

Ben

FGG

ZO. Weer een T-5R erbij.

Welkom op 't Forum, Gert-Jan.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Paul-S70R

Laat zien!!!!! en..uhh welkom!

fearless

Welkom. Weer een volvo medewerker er bij. Word druk zo.

Maare foto's ??  ;)

V70R AWD

Niek

Welkom hier, en veel plezier natuurlijk!

Had er al iemand om foto's gevraagd eigenlijk ;D ;D

:eusa_doh:
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Gert-Jan T-5R

Jaja, ik begrijp dat jullie nieuwsgierig zijn en graag foto's willen zien ;D. Ik heb op dit moment mijn winterwielen eronder zitten, (16" staal) en heb nog geen mooie foto's van de auto met de 18" Pegs er onder. Ik heb nog wel andere foto's, dus die komen dan eerst.
Maaaaaaaar, "Wat in het vat zit verzuurd niet" zeggen ze toch !!!!!! ;)

Ik hou jullie op de hoogte.

Groet,

Gert-Jan T-5R  :eusa_dance: :eusa_think:
www.jacobschaap.nl    www.voch.nl