kent iemand deze 850 T5?

Gestart door J a a p, 18-12-2006 21:03:05

Vorige topic - Volgende topic

J a a p

Beste mensen,

Ik heb deze 850 op MP gezien:

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/volvo/65459495.html

Kent iemand hem?

De huidige eigenaar heeft hem nu pas een maand. Beetje raar als je het mij vraagt. Hij is geen handelaar, hij zegt dat hij auto's als hobby heeft en snel van auto wisselt. Maar na een maand al van een auto af willen is wel een beetje gek denk ik.

Wannabe C70 rijder.

Rick.

Klopt de km stand wel? Een beetje weing gelopen voor een auto, die volgens de volvo claim historie, in 1997 al 131000 km gelopen heeft.  ???
Don't waste your time always searching for those wasted years.

)()()sT

Dat zegt natuurlijk niet zo veel... Mijn ouders rijden tegenwoordig ook niet zoveel meer; gekocht in '97 met 120000, momenteel 232000 ofzoiets....

Dat ie na een maand weer verkocht wordt wekt natuurlijk argwaan; maar ga eens kijken en rijden met iemand erbij die er een b'tje kijk op heeft ;)

Gmid

Citaat van: Rick. op 19-12-2006 10:03:49
Klopt de km stand wel? Een beetje weing gelopen voor een auto, die volgens de volvo claim historie, in 1997 al 131000 km gelopen heeft.  ???

Dit zegt inderdaad vrij weinig. Een lease auto draait 3 jaar mee, met 30-40dkm per jaar. Daarna wordt ie verkocht aan iemand die een stuk minder rijdt.
Volvo C30 '12

Rick.

Klopt zegt niet veel, maar wel een aandachtspuntje. 130.000 in 2 jaar is toch best veel.

Gmid

In 3 jaar.

Op zich is 130dkm in 3 jaar niet veel. Ware het niet dat leasebakken vaak ontzettend afgetrapt worden. Niet of nauwelijks warm lopen, niet de turbo even een minuutje stilstaand na laten lopen.

Kijk even of je kunt vinden of de turbo al vervangen is, en hoe de verdere staat van onderhoud is. Laat desnoods even een aankoop keuring doen.
Volvo C30 '12

FelixB

Ik zou verderkijken naar een andere 850....

In de tekst staan de voertuiggegevens: kleur zwart.
  :eusa_think:  Overgespoten? Schade?

Verder: als iemand denkt om zonder 1 extra woordje tekst in de advertentie (airbag(s)? radio? extra's?) een auto te kunnen verkopen is het wel een hele grote slimmerik  :eusa_snooty:
855R & C70 T5 cabrio automaat

Rick.

Citaat van: Gmid op 19-12-2006 10:25:50
In 3 jaar.

Op zich is 130dkm in 3 jaar niet veel. Ware het niet dat leasebakken vaak ontzettend afgetrapt worden. Niet of nauwelijks warm lopen, niet de turbo even een minuutje stilstaand na laten lopen.

Kijk even of je kunt vinden of de turbo al vervangen is, en hoe de verdere staat van onderhoud is. Laat desnoods even een aankoop keuring doen.

Klopt, 3 jaar. Sorry.

Gmid

Citaat van: FelixB op 19-12-2006 10:35:23

Wat klopt hier niet aan? In voertuiggegevens staat zwart, bij rdw staat zwart, en laat de auto op de foto's nou ook zwart zijn... :angel:
Volvo C30 '12

FelixB

Citaat van: Gmid op 19-12-2006 10:42:03

Wat klopt hier niet aan? In voertuiggegevens staat zwart, bij rdw staat zwart, en laat de auto op de foto's nou ook zwart zijn... :angel:

Nou ik het plaatje beter bekijk zie ik dat er een paarsige gloed overzit...
855R & C70 T5 cabrio automaat

Bouma206

Citaat van: FelixB op 19-12-2006 11:16:29
Citaat van: Gmid op 19-12-2006 10:42:03

Nou ik het plaatje beter bekijk zie ik dat er een paarsige gloed overzit...

Op de laatste foto zie je dat er aan de andere kant een knal rode auto staat. Deze geeft op foto 1 een iets rode gloed.
Fryslân boppe!!!!

J a a p

die paarse gloed viel mij ook al op. Hij is wel erg vies, dus je moet hem in het echt zien (en fris gewassen) om een indruk te krijgen denk ik. Op mijn vraag of hij een handelaar was antwoordde hij negatief. Blijf het een raar verhaal vinden, na een maand al verkopen. Binnenkort ga ik de auto bekijken. Als er iemand in de buurt van amsterdam woont en mee wil, graag! (30 dec)

Wannabe C70 rijder.

elianmars

Voor dat geld zijn er genoeg T-5's te krijgen hoor.

De onze is van 96, heb ik twee jaar geleden voor minder gekocht dan waar deze voor te koop staat (km stand was toen 204.000)

J a a p

Ik heb er in principe niet meer dan 4000 voor over, als hij verder mooi is. Probleem is dat ik heel erg graag een zwarte met beige interieur wil...die komen niet veel voor.
Wannabe C70 rijder.