Beloofd is beloofd...

Gestart door UrnyEstate, 21-01-2007 22:41:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

UrnyEstate

Aangezien ik al ruim een jaar op dit forum meelas en af en toe eens post, vind ik het wel zo correct om toch mezelf nog even voor te stellen.

Hallo mede roffelaars!

Wij zijn sinds een maand of veertien in de luxe positie een 850 Estate (2.5-10V) van '95 als 2e auto te hebben. Lang verhaal kort, ik wilde al jaren zo'n prachtauto, m'n vrouw vond het ook wel leuk. Sindsdien zijn we allebei helemaal gelukkig met de auto. Omdat de digitale camera gesneuveld was heb ik nog geen plaatjes kunnen posten, komt z.s.m.. Bijgaand een plaatje. (lukt niet / lukt nu wel...)

Life is too short to drive slowly

Turbobiker

Welkom Urny, ook al ben je er al even.

Maar de 850 als 2e auto? :eusa_think:

Wat is dan je eerste auto?
De Tussenpaus

UrnyEstate

Ik rij zelf zakelijk op dit moment in een leuk aangeklede Opel Vectra GTS
Dit wisselt echter regelmatig vanwege mijn job in de automotive.
Life is too short to drive slowly

Niek

Welkom op het forum, en succes met de 850!
Ik zie echter een rood kruisje bij het plaatje...
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

breakman

welkom op het forum en proficiat met jullie aankoop !

welke job heb je dan precies ?
hoeveel kilometers heeft ie gelopen ? opties ? vertel er maar alles over  :P

veel rijplezier !  8)

Gr. Thomas

UrnyEstate

Het is een redelijk standaard 850 estate 2.5 10v.
Enige opties zijn airco, trekhaak en een bankje met 6e en 7e zitplaats.
Kilometerstand 179.xxx. Vorig jaar gekocht bij de dealer, naar mijn idee goeie deal gemaakt. Net voor afloop van de garantie ANWB keuring laten doen, enig puntje van kritiek was een loszittend rubbertje bij het rechter voorportier.

Voordat we met de Volvo gingen rijden hadden we privé een MPV. Mijn vrouw, die toch de meeste kiloemeters met deze auto maakt, was hier helemaal niet gelukkig mee en wilde iets met uitstraling en toch wel wat meer kracht.
Vanwege onze drie kinderen speelde veiligheid ook een rol. Mijn liefde voor Volvo zat al wat dieper, zodoende. Na een serieuze zoektocht van een paar maanden gekozen voor deze 850, en tot nu toe geen spijt.

Keuze was destijds tussen deze auto of een 945. Vanwege de techniek heb ik voor deze gekozen. Uiteraard weet je dat als je een wat oudere auto koopt, dat je wat geld apart moet houden voor verrassingen in de eerste periode. Tot nu toe (op één startincident na) geen grote teleurstellingen hoeven meemaken en na het eerste jaar zonder enige extra kosten een nieuwe APK erop gekregen.

Bij aankoop wel al vrij veel laten vervangen / checken (airco / draagarm voor / kachelventilatormotor etc.). Dit betaalt zich dus nu terug.....
Life is too short to drive slowly

Niek

Nu heb ik wel een plaatje! Mooie roffel, en met een kilometerstand van 179.000 kun je er nog heel lang mee vooruit!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

UrnyEstate

Citaat van: Niek op 21-01-2007 23:19:03
Nu heb ik wel een plaatje! Mooie roffel, en met een kilometerstand van 179.000 kun je er nog heel lang mee vooruit!

En dat is nou precies de bedoeling!
Life is too short to drive slowly