JUICH!!

Gestart door rogier, 23-02-2003 21:52:25

Vorige topic - Volgende topic

rogier

Goed nieuws! Ik heb zojuist mijn aanmelding voor de club in de lokale brievenbus gedeponeerd.

Daarmee ben ik vanaf deze week (als mijn aanmelding verwerkt is) het jongste lid (uit 1983) met de oudste 850 (juni 1991)!

Dusss... dat wilde ik even melden  :D

s©ub@

PROFICIAT!

ben er voorzichtig mee en veel veilige roffelende kilometers gewenst!

tot op de eerst volgende meeting...

ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

rogier

Zeker weten  :)

Walter

Hai Rogier,

Ik had je al welkom geheten! Misschien st je ook gelijk in de top tien met hoge kilometerstanden (320000).

Op zich "doe je al gelijk lekker mee": powerflex rubber en veerpootbrug zijn al aanwezig. Iets waar bijna iedereen mee rijdt...

Greetzzz

Walter S.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

rogier

CiteerHai Rogier,

Ik had je al welkom geheten! Misschien st je ook gelijk in de top tien met hoge kilometerstanden (320000).

Op zich "doe je al gelijk lekker mee": powerflex rubber en veerpootbrug zijn al aanwezig. Iets waar bijna iedereen mee rijdt...

Greetzzz

Walter S.
Je vergeet m'n K&N luchtfilter, EBC remblokken en Brembo schijfjes ;D

Reitse

Welkom Rogier!
De groep GLT uit 91 groeit!  ;D

Rudi

CiteerOp zich "doe je al gelijk lekker mee": powerflex rubber en veerpootbrug zijn al aanwezig. Iets waar bijna iedereen mee rijdt...

Greetzzz

Walter S.

Ikke nie ::) ;)
Dr.Go-Fast...

denkweb

CiteerMisschien st je ook gelijk in de top tien met hoge kilometerstanden (320000).

Maar nog niet helemaal..

Walter

CiteerIkke nie ::) ;)

Ik ook nie, vandaar de nuance in "bijna". Veerpootbrug komt misschien, rubbertje geloof ik wel. Eerst voor verlagen en er een dikkere stabilisator onder schroeven. En mijn audio-uitbreiding  ;D

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

rogier

CiteerIk ook nie, vandaar de nuance in "bijna". Veerpootbrug komt misschien, rubbertje geloof ik wel. Eerst voor verlagen en er een dikkere stabilisator onder schroeven. En mijn audio-uitbreiding  ;D

Je hebt m'n subwoofer ook niet zien liggen in de kofferbak zeker ;D

Ik kan het wel aanraden bij wijze van audio uitbreiding. De standaard speakers zijn voldoende voor het "hoog" dus je hoeft alleen maar een vette actieve subwoofer erbij nemen voor het "laag".

Walter

audio heb ik al thuis liggen. Er zitten standaard speakers in voor- en achterdeuren en Pioneer tweeters in het dashboard, naast mijn telefoon speaker (past precies). Er komt nog een een Rockford blaffer met versterker en twee 20 cm drieweg Pioneer herrieschoppers, uiteraard ook met een versterker. Ben alleen eerst op vakantie gegaan, ging anders niet passen...

Facta non verba

Rudi

CiteerIk ook nie, vandaar de nuance in "bijna". Veerpootbrug komt misschien, rubbertje geloof ik wel. Eerst voor verlagen en er een dikkere stabilisator onder schroeven. En mijn audio-uitbreiding  ;D

Alleen voor verlagen?Kun je dan niet beter compleet verlagen?Lijkt me stabieler,heb je ook geen veerpootbrug meer nodig.... ;)
Dr.Go-Fast...

rogier

Citeeraudio heb ik al thuis liggen. Er zitten standaard speakers in voor- en achterdeuren en Pioneer tweeters in het dashboard, naast mijn telefoon speaker (past precies). Er komt nog een een Rockford blaffer met versterker en twee 20 cm drieweg Pioneer herrieschoppers, uiteraard ook met een versterker. Ben alleen eerst op vakantie gegaan, ging anders niet passen...
Hmm... jij bent flink wat van plan... ga je een rijdende disco-Volvo maken of zo ;D