toch maar eerder rijden ;)

Gestart door roelandt5, 25-12-2006 14:57:04

Vorige topic - Volgende topic

roelandt5

aangezien de roffel toch al klaar was en het bij mijn maat waar de auto gestald stond erg druk ging worden had ik vorige week besloten de 850 maar te gaan halen ipv in januari.

dus vrijdag de auto apk laten keuren en afmelden en daarna naar het postkantoor om hem uit de schorsing te halen.
aangezien ik de auto vrijdags niet kon meenemen (1 man die 2 auto's terug rijdt gaat nu eenmaal niet) heeft mijn vriendin samen met een vriend de auto zaterdags gehaald, ik had een klus op de zaak dus kon zelf helaas niet.

zaterdags nog even een radio ingebouwd anders is het zo stil in de wagen he.

gisteren middag gelijk maar met de roffel naar mijn ouders gereden , das 150 km verderop dus das een leuk ritje.
heb express heel gevarieerd gereden om te kijken wat de auto deed en kon, dus ook op de rechterbaan 100km gereden, wat tussensprints met een bmw ;) ,die het overigens niet bijhield en even op de n18 220km aangetikt.

aangezien dit eigelijk pas de 1ste rit is die ik met de 850 maakt viel het me allemaal niet tegen eigelijk was het boven verwachting.
auto rijdt perfect en accelereerd zeer goed, en omdat ik de radio zeer zacht tot uit had staan kon ik goed de turbo horen en zelfs een afblaasgeluid ook aan de roffel van de 5cilinder geen gebrek.

op de terugweg het zelfde verhaal gewoon weer lekker gereden dus , en als de tank meter een beetje klopt dan gok ik toch aardig op de 1op10 uit tekomen kwa verbruik,wat me niet tegenvalt, maar dat zien we wel als ik hem straks weer ga volgooien

ik heb weer 300km plezier gehad , en mensen die me gezien hebben zal zijn opgevallen dat ik met een lach van oor tot oor rondreed;)

grt
roeland

fearless

En weer een tevreden volvo rijder.  ;)

Veel plezier er mee.  :eusa_dance:

Wout309t

Mooizo Roeland!!!
Nu maar snel beginnen met de modificaties, kan niet al te lang meer duren, jou kennende....
2011 V70 2.0T R-Design MT

elianmars

Citaat van: roelandt5 op 25-12-2006 14:57:04

zaterdags nog even een radio ingebouwd anders is het zo stil in de wagen he.

*KNIP*

omdat ik de radio zeer zacht tot uit had staan kon ik goed de turbo horen en zelfs een afblaasgeluid ook aan de roffel van de 5cilinder geen gebrek.

grt
roeland

Je hebt niet per sé een radio nodig in een roffel, hoor. Het geluid van de wagen zelf is heerlijk om te horen.
Blijkbaar ben je daar zelf ook al achter gekomen  :eusa_clap:

Veel plezier met je wagen!!

roelandt5

ja ind,vandaag ook nog wat rond gereden en dan al gauw staat de radio uit

kwam er vandaag helaas wel achter dat het toplager van een veerpoot stuk is

nouja geen probleem wordt de roffel gelijk wat sneller verlaagd;) kunnen gelijk de toplagers gedaan worden

grt
roeland