Geen project

Gestart door JCviggen, 24-12-2006 14:53:52

Vorige topic - Volgende topic

Scooby Doo

Citaat van: elianmars op 17-10-2009 23:09:05
Pffff............. Door dit soort filmpjes heb ik zin om de diesel er uit te trappen en weer een T-5 te kopen  :eusa_shhh:

Pssst!!      ............

Niet meer naar die filmpjes kijken.  ;)
Puppy Power!!!

robert_tdi_aut

of chippen  mss ;)

Vulk

T-5 blok in hangen.

Netjes Jan, hou hem heel!

)()()sT

walter leever

Pffff............. Door dit soort filmpjes heb ik zin om de diesel er uit te trappen en weer een T-5 te kopen  :eusa_shhh:

Kijk je uit waar je schopt,anders hebbie zwarte schoenen. :P

Gaat wel lekkerrrrrrrrrrrrrrr dat ding :eusa_clap: :eusa_clap:

Starbuck

Kom op Marcel, wat houdt je tegen? ;D ;)

Citaat van: JCviggen op 17-10-2009 22:57:31
In de nooit aflatende reeks filmpjes van m'n dashboard  ::)

Denk niet dat de auto nog sneller wil dan dit... 8.1 sec 100-200 km/h (vorige was 8.6)

http://www.youtube.com/watch?v=l7Yh4_BZ3GA

5e versnelling valt wat tegen in verhouding met de 4 maar dat is natuurlijk niet onverwacht.

1.75 bar turbodruk, 8°C buitentemp, 11.9-12.2 AFR.

Nu weet ik ineens weer waarom ik files haat...
Netjes JC :eusa_clap: :eusa_clap:

elianmars

Citaat van: Starbuck op 18-10-2009 23:45:53

Kom op Marcel, wat houdt je tegen? ;D ;)

Mijn verstand (voor zover ik dat heb)  ;D

michiel

Citaat van: JCviggen op 17-10-2009 22:57:31
In de nooit aflatende reeks filmpjes van m'n dashboard  ::)

Denk niet dat de auto nog sneller wil dan dit... 8.1 sec 100-200 km/h (vorige was 8.6)

http://www.youtube.com/watch?v=l7Yh4_BZ3GA

5e versnelling valt wat tegen in verhouding met de 4 maar dat is natuurlijk niet onverwacht.

1.75 bar turbodruk, 8°C buitentemp, 11.9-12.2 AFR.

Dus u zegt, hr Viggen, dat uw auto van 100 naar 200 accelereert in 8,1 seconden? Toevallig ontving ik gisteren, als gevolg van abonnement, de Autovisie. Hierin wordt er met de Audi A8 R8 V10 gereden tegen de Nissan GT-R. Respectievelijk meer dan € 200.000 en € 125.000. En deze auto's, die toch niet echt als traag te boek staan, doen over dezelfde versnelling 8,4 en 9,0 seconden.
U wilt derhalve beweren, meneer Coomans, dat dat vierkante hok van u deze 2 erkende superauto's achter zich laat?

:eusa_clap: :eusa_clap:

Als ik het filmpje niet had gezien dan had ik het waarschijnlijk niet geloofd.

Respect is due!
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

JCviggen

de GT-R niet iig  ;D met 1.5 auto lengte verloren van 90 naar 210 km/h...maar op dat ogenblik deed de auto 100-200 in 8.8 seconden ipv 8.1 dus dat scheelt. (passagier in de auto alsook een te warme intercooler en rijk mengsel)

De ene GTR is de andere ook niet, standaard doen sommigen 121 mph na een kwartmijl. :o anderen dan weer 117-118. Een "goeie" is echt moeilijk bij te houden.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Dave T5

JCviggen

Zit inmiddels een rolkooi in de auto, en wat verder gestript. http://www.greenringer.net/pics/kooi/

Klinkt nu wel heel erg luid binnenin eigenlijk, niet meer zo fijn op de autostrade  :P

Gaat wel lekker...tuning nog een haartje bijgesteld...koppelstuur is zo erg dat anderhalf baanvak wel een must is.

http://www.youtube.com/watch?v=To23ObPRYbQ&hd=1

1 sec sneller 96-209 km/h dan een F430 is denk ik wel OK...was eigenlijk nog van plan een andere inlaat nokkenas te plaatsen omdat die erg restrictief is maar eigenlijk heeft het weinig zin want op circuit draai ik de druk toch enkel maar omlaag.

Soundclipje met externe mic ;)

http://www.youtube.com/watch?v=P49FHdIFaeg
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Turbo-Geek

Heel indrukwekkend !!
Enne PRIMA kwaliteit filmpje in HD .....

1.8 bar ..... Damn ...
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Vulk

Prettig gestoord noemen ze dat. :)

Blij dat het blokje het zo goed doet! Ik ben gisteren voor uw deur gepasseerd, ik was beter even gestopt als ik het zo zie. :)

Ludo

Weer goed bezig Jan.  ;D
Heb je de auto niet meer ingeschreven?, of ieder jaar ombouwen?.

De naam "geen project" is eigenlijk ook niet van toepassing hé.  :evil:

Thys

Doe jij je proefritten altijd om half 5 in de ochtend? :eusa_doh: :D

Indrukwekkend (geen) project hoor... :eusa_clap: