Ex KLPD volvo's

Gestart door levensnevel, 13-04-2003 10:00:43

Vorige topic - Volgende topic

levensnevel

Vond dit lezenswaardig artikel over het modificeren van personenauto's tot hi-tech crime busters

levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

Jerry

Ja, heel leuk. Ik heb mij zelfs laten vertellen dat alle politiegolfjes in Nederland, met name de golfjes in Amsterdam uit een speciale daarvoor in het leven geroepen deel van de fabriek komen. Een zogenaamde politie-(lopende) band.

Ook dit in verband met de speciale (standaard?) uitrusting, zoals bekabeling etc etc. Aan bijvoorbeeld de rechterzijde ontbreekt standaard de passenger-airbag omdat daar de computer is ingebouwd. Er rijden zelfs verhoogde modellen rond, afhankelijk van het Korps natuurlijk.

Gr. jerry 8)

Joris_Scholte

Is idd een leuk stukje. Toen ze bij Blik Op De Weg hun nieuwe V70 kregen, hadden ze ook een heel stuk over het ombouwen. Iemand ook gezien?

Christiaan

Joris,

Vooral toen ze hun eerste surveillance gingen rijden.
Trapt ome agent vol op de rem! (Hij was vergeten dat het een automaat was..................) en als gevolg daarvan zat de motorrijder gelijk tegen z'n achterbumper... ;D

Christiaan

Joris_Scholte

Citaat van: Christiaan op 14-04-2003 08:01:00
Joris,

Vooral toen ze hun eerste surveillance gingen rijden.
Trapt ome agent vol op de rem! (Hij was vergeten dat het een automaat was..................) en als gevolg daarvan zat de motorrijder gelijk tegen z'n achterbumper... ;D

Christiaan

Ja, heb ik ook gezien! Was erg leuk!

Paul_H

Super mooi!
Maar in Nederland worden gewoon standaard T5jes en Standaard D5jes nu aan de KLPD verkocht, wel onder de marktprijs enzo.

Maar ik zag vandaag bij mijn dealer, die garage van Walter, 2 S70's staan, één T5 met nieuw blok erin, en een 2.5 met een nieuw blok.
De ene leek me T5 vanwege allu van binnen en de airco, en de velgjes. En de 2.5 leek me een 2.5 omdat hij geen uitlaat naar beneden had.
Misschien weet walter het fijne hiervan.

Maar goed over jaartje bij Domeinen kan je dus een goeie S70 kopen met heel veel op de teller, maar wel met nieuw blok...  ;D