Project "Auto van de vrouw" (oude Project Sharon thread)

Gestart door Barry_C70, 30-12-2006 20:55:59

Vorige topic - Volgende topic

Barry_C70

Turbo-Geek

Great Job Barry ! Staat erg goed.

Nu vinden de meesten het niks, over 2 weken komen de PB's, over 3 maanden heeft men het er weer over, over een half jaar gaan anderen het ook doen.
Zie de 18 en 19" velgen, zie de R bumpers, VST bumpers, spoiler lips, carbon Fiber en zie vooral de heldere koplampen en 'goedkope' Taiwan Xenon en ga zo maar door, eerst vonden de meesten het niks en ondertussen vinden de meesten het cool of hebben het zelf inmiddels .....
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Ronbroek

Staat gaaf  :)

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

mehn

Citaat van: MichielMaas op 29-05-2008 22:18:39
Mag ik een voorstel doen?: Koop een audi.....  :eusa_whistle:

Mijn idee...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Barry_C70

Citaat van: mehn op 30-05-2008 06:41:49
Citaat van: MichielMaas op 29-05-2008 22:18:39
Mag ik een voorstel doen?: Koop een audi.....  :eusa_whistle:

Mijn idee...

So what you guys are basically saying is that you think my LED lights look as good as those on an Audi and that I might as well have saved myself the hassle and bhought one instead of doing the work.

animalT5R

:eusa_clap: Is weer eens iets anders en vind het wel wat hebben,netjes Barry  :eusa_clap:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Turbo-Geek

Maak je niet druk Barry.
Het aparte is dat je nooit leest van "koop toch een T-5R' of 'koop een S60R' als een 10 kleppertje bijvoorbeeld een setje Pegs of een R bumper of spoilertje aan meet.  :eusa_think:

Robert Haven

Citaat van: Turbo-Geek op 30-05-2008 21:12:23
een 10 kleppertje bijvoorbeeld

iets meer respect voor de 10kleppers aub  :eusa_naughty:

Turbo-Geek

Troost je, het geld voor alle Volvo's waar het standaard niet op zit en dus hetzelfde verhaal als met de audi Led verlichting.

Rayman

Ik zou het op mijn eigen S70 niet doen, maar als Barry het mooi vindt moet hij dat gewoon doen :). Ik moet er alleen even aan wennen.

Citaat van: Turbo-Geek op 30-05-2008 21:12:23
Maak je niet druk Barry.
Het aparte is dat je nooit leest van "koop toch een T-5R' of 'koop een S60R' als een 10 kleppertje bijvoorbeeld een setje Pegs of een R bumper of spoilertje aan meet.  :eusa_think:

Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat veel mensen hier een redelijk goede visie hebben op wat zij een mooie volvo vinden. En vaak is dat een 850/x70 met verlaging, R-bumper, leuke wieltjes, R achterspoiler, etc. Ik denk dat we daar (in vergelijking met andere merkliefhebbers) wat conservatiever in zijn en meer tijd nodig hebben om aan nieuwe dingen te wennen.

Iedereen heeft het recht om iets mooi/niet mooi te vinden en dat hier ook eerlijk te zeggen. Maar (zoals ik al eerder heb gemeld), wanneer een grote groep iets mooi vindt, betekent dit nog niet dat dit dé norm is...;)

Emiel

In real-life gezien vandaag op de N-T meeting, ledjes zien er keurig uit Barry!

Johann

Duell

:eusa_clap: dat ziet er heel gaaf uit.  8)

FLA

Hoewel het beslist niet mijn smaak is ziet het er wel netjes uit. Barry als jij het mooi vindt moet je het zeker doen, jij moet er tegenaan kijken! Ben benieuwd naar foto's in het donker...

Barry_C70

nou, nacht fotos dan maar:

no photo editing, just the pictures as they were, big and all :)