Project "Auto van de vrouw" (oude Project Sharon thread)

Gestart door Barry_C70, 30-12-2006 20:55:59

Vorige topic - Volgende topic

verburgh

What are your new wheels bbs, in black  ;D

MarkoC70T5

Citaat van: verburgh op 06-05-2010 20:11:24
What are your new wheels bbs, in black  ;D
BBS is zo jaren 2009  :eusa_whistle:
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

verburgh

Citaat van: MarkoC70T5 op 06-05-2010 20:41:52
Citaat van: verburgh op 06-05-2010 20:11:24
What are your new wheels bbs, in black  ;D
BBS is zo jaren 2009  :eusa_whistle:

Ik dacht de jaren 80 toen de volkswagen golf nog hip was  :angel:

Ludo

Citaat van: Barry_C70 op 06-05-2010 19:50:16
Citaat van: verburgh op 06-05-2010 19:25:54
Het is ook een beetje wat een gek ervoor geeft,Vragen kan je altijd maar of je het er ook voor krijgt is de vraag.

I'm asking €200/19" painted rim. I don't see how that's anything but a more than fair, it not low, asking price.

Iedereen maakt natuurlijk zelf uit, aan welke prijs hij zijn onderdelen wil verkopen.

Ik stel me alleen de vraag: zou ik als dom bestempeld worden, als ik 50.000 euro ga betalen voor een gebruikte Volvo, als ik voor 40.000 een splinternieuwe kan halen?.
Dat antwoord is dus voorspellend: ja.

;D

verburgh

Citaat van: Timmehh op 06-05-2010 22:25:01
Ludo,

ik denk dat je je punt nu wel duidelijk gemaakt hebt. ;)

Mijn Pegs hebben me bij elkaar meer dan 2 mille gekost.

Aankoop bij ET nieuw, banden nieuw elders ivm prijsverschil, kosten bandenmontage en balanceren
Iedere keer dat ze gespoten worden moeten de banden eraf, er weer op en balanceren, das ook niet gratis.

Dus tenzij je zelf goed kunt spuiten en een bandenbalanceerapparaat thuis hebt kost het iets meer dan alleen de aankoop van de banden en velgen.
Ook gaat er altijd meer tijd zitten in het ophalen en wegbrengen van en naar de spuiter, de bandenboer etc etc.

Je kunt ze laten bezorgen....das waar maar ook dat kost weer geld. ;D

Het is natuurlijk altijd Barry zn keus wat ie vraagt voor de wielen, en ´de gek´ die ze wil hebben zal bepalen wat hij er voor geeft.

Heel simpel vraag en aanbod 8)

Idd,Ik heb er geen spijt van  :eusa_shhh:

Barry_C70

Citaat van: Ludo op 06-05-2010 21:25:02
Citaat van: Barry_C70 op 06-05-2010 19:50:16
Citaat van: verburgh op 06-05-2010 19:25:54
Het is ook een beetje wat een gek ervoor geeft,Vragen kan je altijd maar of je het er ook voor krijgt is de vraag.

I'm asking €200/19" painted rim. I don't see how that's anything but a more than fair, it not low, asking price.

Iedereen maakt natuurlijk zelf uit, aan welke prijs hij zijn onderdelen wil verkopen.

Ik stel me alleen de vraag: zou ik als dom bestempeld worden, als ik 50.000 euro ga betalen voor een gebruikte Volvo, als ik voor 40.000 een splinternieuwe kan halen?.

;D

I get it Ludo, you're not interested in buying my rims, either that or you're pissed you don't have the finances to buy them.

Turbo-Geek

Hoor trouwens niemand over dat nieuwe setje Nebula's wat al jaren te koop staat voor 1250 euro en schijnbaar niet verkoopt dankzij die prijs.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

verburgh

Ik snap zowizoo niet waarom iemand zich druk maak om de prijs als die ze niet wil kopen.
Maar barry...but they are more beautiful in anthracite  ;D

Ludo

Citaat van: verburgh op 06-05-2010 22:56:44
Ik snap zowizoo niet waarom iemand zich druk maak om de prijs als die ze niet wil kopen.

Waar maak ik me druk dan. ???
Mijn vorige post niet gelezen?.

Citaat van: Ludo op 06-05-2010 21:25:02

;D

Als ze werkelijk deze waarde hebben hadden, waarom gaat de prijs dan meteen omlaag als je er iets van zegt?.  :eusa_doh:

Ludo

Citaat van: Turbo-Geek op 06-05-2010 22:52:43
Hoor trouwens niemand over dat nieuwe setje Nebula's wat al jaren te koop staat voor 1250 euro en schijnbaar niet verkoopt dankzij die prijs.

Wellicht omdat het daarbij omgekeerd is?.

Turbo-Geek

Citaat van: Ludo op 06-05-2010 23:03:10

Leg eens uit ...

Ludo

Citaat van: Turbo-Geek op 06-05-2010 23:08:11
Citaat van: Ludo op 06-05-2010 23:03:10

Leg eens uit ...

Heel simpel.
Wat is de prijs elders?.

Turbo-Geek

Wellicht duurder origineel maar de imi's kosten een 1/3 van die prijs.
Natuurlijk willen sommigen alleen maar origineel maar schijnbaar niet voor 3x zoveel want ander waren ze inmiddels al weg, kortom ook te duur.

Ludo

Citaat van: Turbo-Geek op 06-05-2010 23:13:57
Wellicht duurder...

Dan kan je ook geen vergelijk maken met hier.
Als ze elders ook goedkoper waren, zou hetzelfde gelden...  ;D

Rudy-M

Nebula's zijn 2-delig en dragen de naam BBS. Dat heeft wel te maken met die prijs.

Over de imipegs laat ik me niet meer uit, krijg toch weer het halve forum over heen dan :eusa_whistle:

Ik ben meer benieuwd waar Sharon op komt te staan.