do these fit ?

Gestart door lipton, 30-12-2006 12:04:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

lipton

Citaat van: Eugene op 31-12-2006 15:13:18
Andere naaf, andere remschijven en je kan ook 5 gaats monteren ;)
ja dat begrijp ik wel, maar met een beperkt budget wil ik dit hebben. dus jullie zeggen me dat ik morgen achter die velgen mag gaan dat ze plug and play passen.

mvg

BenC70ES

Citaat van: Jeroentjuh op 31-12-2006 11:35:52

Citaat van: M a r c op 31-12-2006 11:12:34
7,5J ET35 komt eigenlijk té ver naar buiten.... je zou wel de ET-waarde kunnen laten aanpassen.

je velg zal dus 14,4mm naar buiten komen (in vergelijking met een originele 17inch velg)


Klopt wat Jeroen zegt en is dus ook slecht 1.7mm meer dan bijvoorbeeld een imitatie Peg. en dat past toch ook Marc  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

lipton

Citaat van: BenC70ES op 31-12-2006 16:50:00
Citaat van: Jeroentjuh op 31-12-2006 11:35:52

Citaat van: M a r c op 31-12-2006 11:12:34
7,5J ET35 komt eigenlijk té ver naar buiten.... je zou wel de ET-waarde kunnen laten aanpassen.

je velg zal dus 14,4mm naar buiten komen (in vergelijking met een originele 17inch velg)


Klopt wat Jeroen zegt en is dus ook slecht 1.7mm meer dan bijvoorbeeld een imitatie Peg. en dat past toch ook Marc ;)
dus beter niet doen dan ? omdat ze toch niet past.?

animalT5R

lipton,heb je uberhaupt de zoekfunctie al gebruikt?
Het subboard banden ?

Of heb je zoiets van,ach mensen reageren voldoende dus hoef ik niet te zoeken .
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

lipton

Citaat van: animal op 31-12-2006 18:06:51
lipton,heb je uberhaupt de zoekfunctie al gebruikt?
Het subboard banden ?

Of heb je zoiets van,ach mensen reageren voldoende dus hoef ik niet te zoeken .
neen totaal niet. maar ben niet zo bekend met forums enzo... ik begin het al te leren maar het is nog niet voldoende. en mijn vraag was naar jullie omdat jullie ier verstand van hebben en ik niet, of die velg past zonder aanpassingen maar ik krijg steeds technische info waar ik eigenlijk eerlijk gezegd niet veel mee ben. Een ja/nee antwoord was al meer dan voldoende :)

animalT5R

Word het dan niet eens tijd dat je de zoekfunctie gaat gebruiken,is al meerdere keren aangegeven in dit topic.
Tevens stellen we het zeer op prijs als je je eigen even voorsteld in het subboard ''wie ben ik''  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

lipton

Citaat van: animal op 31-12-2006 18:25:27
Word het dan niet eens tijd dat je de zoekfunctie gaat gebruiken,is al meerdere keren aangegeven in dit topic.
Tevens stellen we het zeer op prijs als je je eigen even voorsteld in het subboard ''wie ben ik'' ;)
heb ik gedaan... of was het op dat ander volvo forum

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Ludo

net alsof je geen antwoord mag krijgen/geven als je je niet voorgesteld hebt.
waar gaat het toch over.  ::)

animalT5R

Citaat van: Ludo op 31-12-2006 18:39:46
net alsof je geen antwoord mag krijgen/geven als je je niet voorgesteld hebt.
waar gaat het toch over.  ::)

Nee Ludo,daar gaat het helemaal niet over.
Is alleen zo makkelijk als nieuw lid om gelijk maar te vragen ipv te zoeken.....

Daar gaat het over  ::)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

lipton

Citaat van: Ludo op 31-12-2006 18:39:46
net alsof je geen antwoord mag krijgen/geven als je je niet voorgesteld hebt.
waar gaat het toch over. ::)

voila voorgesteld. ik ben blij voor diegene die me helpen want ooit stonden jullie in mijn plaats als nieuweling. Ik vind volvo heel mooi ! en wil er graag titans op maar omdat het niet past en omdat nieuwe naven veel geld kosten enzo voort enzo voort kan ik ze niet betalen omdat ik net een huis heb gekocht (een krot) dat helemaal van de grond op moet her/verbouwd worden.
wat ik namelijk zelf doe :) ben metser van beroep.

daarom ga ik iets goekoper en vroeg ik jullie advies en raad. en ik heb al bijgeleerd maar nog niet mijn antwoord gekregen zal deze velg passen zonder aanpassingen dus gewoon plug and play.
mvg
Gio

lipton

oke toch allesinds bedankt. kzal er mijn plan wel mee trekken.
mag gesloten en verwijderd worden.
mvg