Nürburgring Nordschleife 2007

Gestart door Emiel, 30-12-2006 23:06:23

Vorige topic - Volgende topic

TTT242

Mooi jongens, was blijkbaar weer een parachtige dag vandaag aan de NS alleen spijtig dat ik niet kon wegens werkverplichtingen. Als het één van de volgende weken nog eens goed is probee ik mee te gaan.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Eugene

Ik heb nog 2 ronden op de kaart staan dus ik "moet" nog een keertje dit jaar :evil:

If it's not blown, it sucks...

Johann

Citaat van: Ludo op 30-09-2007 17:23:44en Luc die riep dat pap niet zo hard door de bocht moest gaan.  :evil:

;D Geweldig!!  ;D ;D

Gmid

Was leuk en gezellig! Thanks! :eusa_clap:
Volvo C30 '12

Emiel

Ben ook weer thuis... :eusa_shifty:

Morgen meer denk ik... :eusa_think:

Johann

Zoo ook weer thuis van een bere gezellige dag Ring!

Vanmorgen om kwart vor zeven 't nest uit. Spulletjes en zoon Luc bij elkaar geraapt en richting Mac Hengelo gereden.
Daar aangekomen stonden Tom850 en Mitchelli met aanhang er al, Joachim zag ik net voor de Mac de Texaco plas oprijden en kwam niet kort daarna ook bij de Mac.
Het weer was niet al te best, wel droog op dat moment, weg was nat maar hoe dichter bij de Ring hoe beter het weer.

Iets over tienen met de kolonne bij de Ring aangekomen. De Schutten club incl. Emiel waren er nog niet maar SMS was reeds binnen dat ze onderweg waren. Op 't terras was 't al goed uit te houden in 't zonnetje trouwens zo vroeg in de morgen!
Eugene kwam inmiddels ook binnen rollen. Kaartje 4 gekocht en ietsje later dan de baan op met de C30 met zoon Luc op de bijrijder stoel en Eugene een auto of twee meende ik achter mij door de poort. Met zoon er naast wou ik 't niet al te gek maken maar hij was er helemaal klaar voor en 't kon 'm niet gek genoeg gaan. Auto voelde gelijk bij de eerste bochten al lekker aan. Vloeiende lijnen waren mogelijk en het verkeer ging redelijk gelijk op dus zat mekaar ook niet echt in de weg. Eugene verdween na een paar bochten uit de spiegel en kwam elke keer op de rechtere stukken er weer aan bulderen, zulk geweld kan de C30 niet in de buurt komen maar  in de bochten kan ie best wel lekker van zich af bijten. Viel me dus niet tegen dat aan 't einde van de ronde die "geblazen schijtlijster" nog achter me zat..   ;D Ik zei nog tegen Eugene dat dit er een voor 't forum was..  ;) Maar zonder dollen voor een eerste rondje gewoon lekker en zoonlief was ook helemaal happy. Daarbij kwam SilverSand zonder mokken weer terug op de parking en onder de kap zag alles er na dit eerste rondje ook allemaal goed uit! Respect dat de heren dit allemaal in zo korte tijd in elkaar hebben weten te schroeven.  :eusa_clap:

Met de hele kudde bij de Grune Holle bak koffie e.d gedaan en gezellig lallen met z'n allen. Leuk om zo'n grote groep bij de Ring te zien. Tweede rondje ging ook weer lekker maar daarna kreeg de C30 't wel iets moelijker..

Rondje drie samen met Geert ging ook leuk op een probleempje met een nieuwe Civic TypeR na. Bijna spatbord rechtsvoor kwijt..  :eusa_doh: In de commotie nog de toeter op 't stuur kunnen vinden wat achteraf misschien wel de redding bleek..  Luc had 't deze keer op de achterbank iets moeilijker blijkbaar, klaagde een beetje over een misselijk gevoel toen we de baan af kwamen.

Bij 't tankstation lekkere currywurst gegeten, even tanken en nog een laatste rondje doen. Ik had Luc het laatste rondje op de bijrijder stoel beloofd toen Lars vroeg of hij mee mocht rijden..  ::)
Altijd gezellig natuurlijk maar ik moest mij wel aan m'n belofte houden dus.. Lars op de achterbank...  :eusa_think: Ik hoorde nog iets mompelen van "Goed voor de balans"..
Ja, zit wat in maar met volle tank en volle buikjes was het meergewicht achterin wel merkbaar.

Na in een eerdere ronde al door een Scoda Octavia op de plaats te zijn gezet moest SDIII zich ook nog de vernedering van een VW Transporter laten welgevallen...  :eusa_wall: :eusa_wall:
Godkollere wat had dat ding de gang er in. Halverwege wel voorbij gestoken maar elke keer kwam dat ding er weer aan denderen, bestuurder wist goed het momentum er in te houden en toen ik eregens na wipperman plaats wou maken voor twee Porsche's kwamen er nog een Lotus mee en ook die Transporter weer...  :eusa_shifty: Uiteindelijk tot opkomen van de vlakte er achter gebleven en "for the record" toch nog voor de gantry er voorbij kunnen rijden om de afgang te beperken..
Het inhalen van een spliksplinternieuwe M3 V8 kon het dan wel weer iets goedmaken ware het niet dat deze mij een nogal naar moment bezorgde op SX.. Voor de bult plaats maken naar rechts maar dan wel weer langzaam naar links laten lopen met als gevolg helemaal over de linker lijn op Aremberg aansturen.. Zat me niet lekker moet ik bekennen..

Na 't laatste rondje nog een bakkie gedaan, Emiel, Eugene en Geert moesten nog even tanken en toen in de rij incl. Lars met bus weer richting huis. Mooie rustige rit wel, goed weertje een file vrij. De bus kon 't ook heel goed bijhouden. Luc had elke keer de grootste lol als Lars met de bus voorbij kwam..  ;D Afscheid genomen van Eugene op de 61 en van de 3 naar de 2 de duim gedaan aan Miel, Geert en iest er voor Lars, met zoon nog even een Burger King gepakt bijde afslag Bottrop en toen met tempo 180-190 de 31 af rcihting huis. Net voor z'n bedtijd was zoonlief weer in huis.

Was weer een heel geslaagde dag. Bedankt allemaal!  :eusa_clap:

Joachim1

Was leuk een x een kijkje op de ring en het weer was top(zoals voorspeld  :P )
Ben de ring niet op geweest(niet echt wat voor mij en een volvo 850 vind ik)
maar hoop mooi spul gezien daar  8)
Heenweg ging best snel,terug nog iets sneller maar telkens dik 200 rijden is best vermoeiend dus heb Tom850 maar laten gaan en ben rustig op de cruise control
richting Enschede gegaan....wel vermoeiend die lange rit maar was de moeite waard  :)

Eugene

If it's not blown, it sucks...

BenC70ES

Leuke verhalen weer, mooi dat alles goed is gelopen!  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Tom850

Het was idd een topdag. Alleen jammer dat ik net voor aankomst een klein (hoop ik) probleem kreeg. Mijn lambda sonde lampje ging branden, echter ging me verbruik niet om hoog en hij bleef ook goed lopen. Toch vertrouwde ik het niet helemaal anders had ik wel een run willen doen. Volgende keer beter en hopen dat ik het probleem weer snel heb opgelost.

Op naar de volgende meeting: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=21663.0

Groeten Tom

Turbobiker

For the record: die muse van Johann zijn we op de 3 nog effe flink voorbij geblazen ;D
De Tussenpaus

Johann

Die bus zou verboden moeten worden..  ;)

M a r c

Bus?  ???  Dan heb je een dikke 850 en dan ga je met een bus naar de NS...  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Vertigo

Citaat van: M a r c op 01-10-2007 00:34:52
Bus?  ???  Dan heb je een dikke 850 en dan ga je met een bus naar de NS...  ;)

Jeremy Clarkson heeft ook een paar dikke en leuke auto's en die gaat ook met een bus naar de NS.... ;)

what's your point? :P

Johann