Nürburgring Nordschleife 2007

Gestart door Emiel, 30-12-2006 23:06:23

Vorige topic - Volgende topic

michiel

Nee, ik dacht dat het verplicht was zodra de omstandigheden daar aanleiding toe geven. Dat is dus voorlopig nog niet.

Ik heb ook nog 2 rondjes over, wil ook nog wel een keer. Zondag 4-11 is de baan open vanaf 0800, maar als er nog een vrije dag beschikbaar is, is donderdag 1-11 (zelfde openingstijd) misschien wel beter (= rustiger).
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Eugene

1-11 gaat voor mij niet lukken, dan zou het 4-11 worden mits het weer dit toelaat uiteraard.

If it's not blown, it sucks...

michiel

Citaat van: Eugene op 28-10-2007 14:36:10
mits het weer dit toelaat uiteraard.

Naturally! Als het sneeuwt en/of ijzelt gaan we niet. Maar je gaat je toch niet laten tegenhouden door een drupje?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

R o b

Hmmm, zit komend weekend in Wenen...jammer!

Eugene

Citaat van: michiel op 28-10-2007 14:43:55
Citaat van: Eugene op 28-10-2007 14:36:10
mits het weer dit toelaat uiteraard.

Naturally! Als het sneeuwt en/of ijzelt gaan we niet. Maar je gaat je toch niet laten tegenhouden door een drupje?

Bij twijfelachtig weer / lichte regen ga ik met de 740 :evil:

The Driver

regen op de ring vind ik eigenlijk wel fijn. Het is dan heerlijk rustig en je kan je lekker focussen op het rijden van lijnen. Natuurlijk minder snel als op droog maar door de lagere snelheid ook meer tijd om lijnen te zien. En natuurlijk het niet te versmaden feit dat je met een RWD'er heel AF haaks kan nemen ;D 8)

Eugene

Waarschijnlijk écht de laatste actiefoto van Vleegtuug:

)()()sT

:-\

Mooie foto van een mooie auto......

:)

matRRR

Maar zijn hart leeft verder...
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

martijn.

Wie weet of de baan vrijdag open is en natuurlijk hoelaat?

En gaat er nog iemand vrijdag.

rs

Ik denk dat morgen mooi dagje zal zijn, redelijk rustig op de autobahn en misschien op de ring ook weinig 'vreemd volk'. Duitsers vieren allerheiligen met een vrije dag. Of dit extra drukte geeft op de ring?

Misschien dat ik morgen gokje waag en weer wat rondjes uitprobeer met rwd.

fearless

Citaat van: Eugene op 30-10-2007 23:50:05
Waarschijnlijk écht de laatste actiefoto van Vleegtuug:

http://willemfotografie.nl/images/img_7727-willemfotografie.jpg

Mooie foto van een mooie auto.  :'(

Zit er trouwens al een nieuw verf laagje op die voorbumper ??

Emiel

CiteerAb 2008 wird es während der Tourifahrten keine Busse mehr auf der NS geben.

Gründe:

Schwerfahrzeuge wie Busse schädigen die Asphaltdecke nachhaltig und zu gefährlich während der Tourifahrten

Ludo

Citaat van: Emiel op 01-11-2007 19:48:28
CiteerAb 2008 wird es während der Tourifahrten keine Busse mehr auf der NS geben.

Gründe:

Schwerfahrzeuge wie Busse schädigen die Asphaltdecke nachhaltig und zu gefährlich während der Tourifahrten

man man, waar moeten de veteranen nu naartoe....  ;D

michiel

Citaat van: Ludo op 01-11-2007 23:26:01
Citaat van: Emiel op 01-11-2007 19:48:28

Gründe:

man man, waar moeten de veteranen nu naartoe....  ;D
Who cares? Ergens anders natuurlijk. Rondvaarten op de Rijn schijnen bij de ouwetjes erg in trek te zijn.

Eehh Eugene (en alle anderen natuurlijk die zich evt aangesproken voelen?), gaan we zondag onze Ring-strippenkaart nog opmaken?