Nürburgring Nordschleife 2007

Gestart door Emiel, 30-12-2006 23:06:23

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Eugene

Citaat van: M a r c op 07-04-2007 18:53:06
Citaat van: Eugene op 07-04-2007 14:14:33
Ik heb het vermoeden dat mijn achterste stabi gebroken is. De auto is erg zwabberig van achteren en duidelijk minder stug dan die van Jan.

Ligt er gewoon niet een bus uit boven op één van de schokdempers?

Die bussen zijn nog goed. Schokdempers zijn nog goed, geen gebroken veer, stabi is nog intact.

Koni's achter nu op 75% en het gezwabber blijft. Voorkant ligt snaarstrak, maar achterkant is drama. Het kan nog maar 1 ding zijn in mijn ogen:

Nummer 1 op de afbeelding. Beweegt erg makkelijk wanneer je met een schroevendraaier er beweging probeert te krijgen. Met de koevoet geweegt ie uiteraard nog makkelijker.

Het lijkt me dat die dingen super stug moeten zijn omdat het de 2 belangrijkste van de 6 "verbindingen" zijn tussen achteras en de onderkant van de auto?

If it's not blown, it sucks...

Emiel

Dat zijn de bussen waar ik het gister over had jah.... ;)

Jeroentjuh

Tja die bussen kunnen ook kapot....

Eugene

Citaat van: Emiel op 07-04-2007 19:40:31
Dat zijn de bussen waar ik het gister over had jah.... ;)

Daarom heb ik er extra goed naar gekeken. Klopt het dat die normaal heel erg ztug zijn en niet zijn te bewegen met een simpele schroevendraaier?

If it's not blown, it sucks...

onnaj

Ik heb gisteren ook weer genoten! Het was inderdaad alleen supertje druk. Heb t nog nooit zo druk gezien als gisteren. Wat gisteren ook goed meehielp was de heerlijke zon, ben erg gewoon van verbrand lekker!!

Het pronkstuk van de dag vond ik toch wel deze heel bijzondere auto. De Mercedes SLR Mclaren 722:

De enige auto die we...niet al te hard...hebben zien crashen is deze BMW, hij was al compact, nu nog iets compacter :D

Hier is wel sprake van een total-loss schade, hopelijk heeft er geen passagier bijgezeten, want de a-stijl van de passagier zat nie al te ver boven de passagiersstoel meer.

Misschien vinden jullie dit niet de allermooiste, maar ik vind t een geweldige auto. Dit is ook echt een van DE fijnste auto's om te driften!

En last but not least nog even een sfeerimpressie:

Volgend jaar voor mij zeker wéér karfreitag @ the nurburgring!!

HJ850

Mooie foto's en verslagen, erg leuk om te lezen. Die zweedse vlag-op-dak doet het erg mooi in die sfeerfoto's Emiel.

Weet zelf ook hoe zwaar de Ring is en waag mijn GLT automaat er absoluut niet aan.
Maar die aangepaste 850's, da's wel mooi.

Emiel

Jeroentjuh

R o b

Hier ook nog twee leuke foto's van Eugene in actie:

Mooi jullie nu eens gesproken en gezien te hebben haha......(Emiel, Eugene en JCViggen) ;D

Gr, Rob

Emiel

Er staat trouwens een heel leuk huisje te koop onderaan kasteel Nürburg. €188000 met 11 kamers... :o

Groupbuy?

Rudi

Dr.Go-Fast...

M a r c

Vandaag op Spa-Francorchamps gaan kijken. Alles dicht en ze zijn daar behoorlijk aan het bouwen en verbouwen  :o
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Freakybaby

wist je dat niet marc? er wordt dit jaar weinig gedaan, voorlopig ook nog geen vrij rijden dagen gevonden voor spa.

wel balen, wilde dit jaar weer meer rondjes doen daar.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

HaRdCoRe-WeZ

Zal nog zeker tot ergens in Mei duren eer er weer gereden kan worden. Helaas is de welbekende bus-stop chicane ter ziele gegaan. Maar het nieuwe pitcomplex ziet er wel zeer netjes uit.