Lipton's new car 854 R

Gestart door lipton, 31-12-2006 18:38:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lipton

enkele nieuwe geuploade foto's







voila dat is het momenteel.
morgen nieuwe foto's van de R die erop komt

lipton

#46
Citaat van: elianmars op 12-03-2007 20:12:24
Citaat van: FGG op 12-03-2007 14:01:52
Welkom op 't Forum, Giovanni.

FGG


Giovanni is al een tijdje hier, hoor  ;)


Die velgen in Titankleur zijn mooi, man!!


danku, jij en jouw wagen waren zo een beetje mijn inspiratie maar het is een klein beetje anders uitgelopen maar ik vind hem geslaagd.

veel dank...

Gmid

Hmmm.. dat logo..

Auto is mooi geworden in vergelijking met wat het was, velgen ook erg mooi!  :eusa_clap:

maar dat logo.. tsja...in ieder geval '850 gle' verwijderen?

Ik weet t niet... 't oogt wat iel op de dikke kont van een 850. Bij een nieuwe volvo staat t goed omdat dat een smal  sleek randje is waar ie op zit.

Volvo C30 '12

thuur

Gewoon 'Volvo' bestellen van een V7700 (stadsbus) ;D


Gr ;)

lipton

ik vond het wel geslaagd dat nieuwe logo.
ik ben van plan 850 gle weg te doen maar weet niet hoe,
dat grote volvo logo heb ik met veel moeite weg gekregen en is half mislukt. ik deed eerst met een haar droger, dan geprobeerd met een ijskrabber weg te krabben, maar het heeft me een eeuwigheid geduurd om het weg te krijgen.
enkele tips ??
mvg

-D©©©L-

Citaat van: lipton op 13-03-2007 14:54:28
ik vond het wel geslaagd dat nieuwe logo.
ik ben van plan 850 gle weg te doen maar weet niet hoe,
dat grote volvo logo heb ik met veel moeite weg gekregen en is half mislukt. ik deed eerst met een haar droger, dan geprobeerd met een ijskrabber weg te krabben, maar het heeft me een eeuwigheid geduurd om het weg te krijgen.
enkele tips ??
mvg

Rustig opwarmen (niet grillen) en er een nylon draadje achterlangs trekken.
Rest van de lijm gaat er met wat geduld, voorzichtigheid  en wat "garage zeep" redelijk makkelijk af.
Gewoon met een paar zweet handen en nageltjes eroverheen wil ook goed (huidvet is een goede oplosser)
Het blijft een @#$% werkje als het wil doen zonder lakschade.

lipton

Foto's met R op grille,



Mijn verloofde op haar en mijn wagen.

Ik





Ludo

hij is mooi geworden Gio.
alleen dat logo achterop krijg ik geen kijk op.  :eusa_snooty:

begrijp ik het ook goed dat je de lpg installatie 2é hands erbij hebt gekocht, of hoorde gewoon die bij deze auto?.


lipton

#53
Citaat van: Ludo op 13-03-2007 19:15:04
hij is mooi geworden Gio.
alleen dat logo achterop krijg ik geen kijk op.  :eusa_snooty:

begrijp ik het ook goed dat je de lpg installatie 2é hands erbij hebt gekocht, of hoorde gewoon die bij deze auto?.

hij stond gewoon te koop als benzine wagen en ik wou geen benzine maar diesel omwille van dure benzine prijzen, hij is zelf lpg instalateur en zei me voor 1000 euro hebik een ocasie tankje liggen en voor die prijs monteer ik hem voor jou.voila

BenC70ES

Mooie foto's Giovanni en goede motorkeuze, dat geluid krijg je zelfs niet uit de allerduurste diesel  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

elianmars

Citaat van: lipton op 13-03-2007 14:54:28
ik vond het wel geslaagd dat nieuwe logo.
ik ben van plan 850 gle weg te doen maar weet niet hoe,
dat grote volvo logo heb ik met veel moeite weg gekregen en is half mislukt. ik deed eerst met een haar droger, dan geprobeerd met een ijskrabber weg te krabben, maar het heeft me een eeuwigheid geduurd om het weg te krijgen.
enkele tips ??
mvg


Ik heb met een scherp afbreekmesje de foamlaag doorgesneden (wel uitkijken voor de lak!). Daarna zoveel mogelijk foam weggepeuterd.
De rest heb ik makkelijk weg gekregen door het licht nat te maken met thinner (daarmee uitkijken voor het plastic van de bumper!)
Na het mishandelen met de thinner even een lekkere laag wax op de lak smeren.

Emiel

Met föhn iets warmmaken, en met plastic spatel (verkrijgbaar bij dealer) afsteken.

Ludo

Citaat van: Emiel op 13-03-2007 21:04:41
Met föhn iets warmmaken, en met plastic spatel (verkrijgbaar bij dealer) afsteken.

... en wat geduld dan valt het er vanzelf af.  ;D

Emiel

Iets warm maken is niet hetzelfde als de brander er een half uurtje op die plek houden... :eusa_whistle:

:evil:

breakman

proficiat gio !

erg apart maar bijzonder mooi die velgen zo in die kleur !!! ik ben voor het logo wel te vinden dat je gle wilt verwijderen kan ik begrijpen maar 850 ??

welke gle is het eigenlijk 2.0 of 2.5 ?? hoeveel km heeft ie

een vriendin van mij heeft net dezelfde als jou gekocht 2.0 20v 227.000 km 1990 euro ook met die wieldoppen dan !

nog veel succes met je wagen en vriendin !

landgenoot,

Thomas