850 T5 perikelen....

Gestart door SIPS Master, 03-01-2007 21:32:55

Vorige topic - Volgende topic

SIPS Master

Zoo vandaag ff nieuwe koplampunits erin gezet. Ze waren er eindelijk... ;)

Nu nog ff een keer wat betere foto's maken. Al met al ben ik er wel tevreden mee.
Up the Irons!

SIPS Master

Vanochtend 4 handgrepen op de sloop gehaald en er ff in gezet. Ziet er gelijk een stuk beter uit. Nu nog een emmer sop erover heen en het is weer bling bling.. ;D

Up the Irons!

Taranis

Staat idd erg goed, van die x70 handgrepen! Misschien ook maar eens halen...

Die velgen zouden mijn keuze niet zijn maar ik vind ze eigenlijk nog niet eens zo misstaan. Het heeft wel iets en 't is weer eens wat anders 8)

SIPS Master

Die handgrepen zijn zeker de moeite waard. En voor 40 euro incl. sleutel en slot. Geen geld. Kwamen van een vrij nieuwe S70 af. Die een onfortuinlijke ontmoeting had gehad met een boom.
Up the Irons!

Jeff

Mooi projectje man... :) Opzich nette velgen alleen mij keuze zou het ook niet zijn 8) Nu nog de R spoiler achterop en voorop en iets verlagen en je hebt een mooie R  :P
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

elianmars

Citaat van: SIPS Master op 20-08-2007 20:39:33
Die handgrepen zijn zeker de moeite waard. En voor 40 euro incl. sleutel en slot. Geen geld. Kwamen van een vrij nieuwe S70 af. Die een onfortuinlijke ontmoeting had gehad met een boom.

Je hebt nu dus wel twee verschillende sleutels voor je wagen?  :eusa_think:

SIPS Master

Yep, kreeg de cilinder en sleutel voor het zelfde geld. Dan ga ik natuurlijk niet nog eens 85 euro uitgeven voor een passende cilinder. Verschil tussen een S70 en 850 sleutel zie je wel. Als ik een keer te diep in het glaasje gekeken heb, ga ik toch met de fiets of taxi, heb ik er ook geen last van ;D.
Up the Irons!

SIPS Master

Citaat van: Jeff op 21-08-2007 12:40:08
Mooi projectje man... :) Opzich nette velgen alleen mij keuze zou het ook niet zijn 8) Nu nog de R spoiler achterop en voorop en iets verlagen en je hebt een mooie R  :P

Spoiler komt nog. Alleen verlagen twijffel ik over. Hij is nu al vrij hard met 17" wielen en stuggere dempers. Maar het is idd mooier als ie voor een centimeter of 3-4 zakt.
Up the Irons!

Turbobiker

Citaat van: SIPS Master op 21-08-2007 20:38:36
Citaat van: Jeff op 21-08-2007 12:40:08

Spoiler komt nog. Alleen verlagen twijffel ik over. Hij is nu al vrij hard met 17" wielen en stuggere dempers. Maar het is idd mooier als ie voor een centimeter of 3-4 zakt.

Met Intrax veren blijft het comfort vrijwel geheel behouden :D
De Tussenpaus

SIPS Master

Ook na wat bij vijlen bleek het slot van een S70 niet helemaal lekker te werken in mijn 850. Bleek het vrij gemakkelijk te zijn om het laatste stukje (het ijzeren staafje wat in het daadwerkelijke slot gaat) over te zetten om de S70 cilinder. Werkt nu als een tiet.   :eusa_dance:
Up the Irons!

SIPS Master

Weer een update,

2 weken geleden een setje Intrax veren opgehaald bij Clapton, nog bedankt voor de poetsbeurt! Vorige week eronder gezet en vandaag mijn auto eens goed in de was gezet en maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt voor een fotoshoot. Was tenslotte mooi weer vandaag..

Up the Irons!

fearless

En toch staan die wielen erg mooi, zou er zelf wel een plattere band op gooien.

Jeff

Verwijder die NL sticker die stoort echt haha  :o
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Duell

Die verlaging doet de auto veel goed. Ik vindt hem er veel beter uit zien.
Zeker met die wielen en donkere koplampen.  :eusa_clap:

fbm

Die wielen zijn wel even wennen, maar zie zoiets graag als mensen hun eigen ding doen!