Hoedenplank 854 geheel loshalen!??

Gestart door BartusKN, 26-05-2008 20:07:48

Vorige topic - Volgende topic

BartusKN

Goedendag,

aangezien ik gaten in mijn hoedenplank heb gemaakt (de orginele rechthoeken) moet mijn hoedenplank opnieuw bekleed worden.

Maar hoe krijg ik de 3de gordel los ?? want op metalen gedeeldte van hoedenplankt zit hij verzegeld.

iemand hiermee ervaring mee ?? of heeft iemand nog passende kappen voor de hoedenplank ?(voor over de speakers)

BartusKN

850 T5 Freak

je gordel onder de zitting losmaken en zo door het gat van de hoedenplank loodsen?  :eusa_think:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

thuur

BartusKN

Citaat van: thuur op 27-05-2008 23:12:48
Hier staat niets tussen?

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=26769.0

Gr ???

sorry nee en alles daar doorgelezen, maargoed heb vandaag me dag niet dus ga niet al te veel posten.

om het kort te zeggen is, 2 versterkers gekocht hoop kabels uiteindelijk een hoop geld kwijt. kom je erachter dat je de draden niet kan vervangen van de voorportieren. want daar hebben ze een stekker ipv doorvoer gemaakt in de deur WIE verzint zoiets OMG. ;D

En daarnaast nog meer dilema omtrent hoe ik het moet aansluiten en dat wordt ook niet genoemd in die topics. Maar zal geen nieuwe meer aanmaken. Stel de vragen wel elders.

BartusKN

Citaat van: 850 T5 Freak op 27-05-2008 23:10:51
je gordel onder de zitting losmaken en zo door het gat van de hoedenplank loodsen?  :eusa_think:

weet ik niet (nog niet) gaat ik wel naar kijken zodra ik er weer tijd voor maak. heb het nu beetje gehad met mijn auto.

misschien toch hard toe aan vakantie.

thuur

Citaat van: BartusKN op 27-05-2008 23:22:16
En daarnaast nog meer dilema omtrent hoe ik het moet aansluiten en dat wordt ook niet genoemd in die topics. Maar zal geen nieuwe meer aanmaken. Stel de vragen wel elders.

Gewoon rustig bladeren in de aangegeven en sticky topics en even zoeken (achteraan staan de echte 'hits'). Vind je een topic wat redelijk in de buurt komt stel je daar je vraag en anders open je gewoon een nieuw topic. We zijn er om elkaar te helpen.

Gr ;)