lambda lampje

Gestart door t5karel, 08-01-2007 22:57:36

Vorige topic - Volgende topic

t5karel

Goedenavond allen,na het vervangen van de thermostaat en bijvullen van koelvloeistof heb ik de tank ook nog ff volgegooid met v power,dit is de 1e keer dat ik v power tank met deze wagen.nou rijdt ik terug naar huis niks aan de hand.Pak ik de wagen een half uur later weer,gaat spontaan m,n lambda lampje branden ???.Ik zou zo  niet weten waar ik moet zoeken.vandaar dat ik jullie ff raadpleeg.Heb de zoekfunctie al gebruikt maar kon er niet veel uithalen met een soort gelijk probleem.bvd Karel
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Jeroentjuh

Lees eerst ff de foutcode's uit  ;) en plaats die ook ff hier.....

t5karel

des morgens ;D.Ik heb gister ook wat koelvloeistof geknoeid,zou het kunnen dat er wat op een bepaald stekkertje is gekomen dat die verkeerde signalen zend nu ???.Dat uitlezen begrijp ik niet ,want als ik de stekker in a2 druk gaat er een lampje branden,wel leuk maar het zeg me niets ???.ik baal er wel van iig :(.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

thuur

Het staat toch overduidelijk uitgelegd hoe je foutcodes kunt uitlezen. Lees het nog maar eens.

En het forum staat vol van topics over het lambda lampje. Use the Luke.

Gr 8)

t5karel

t5karel

Ludo

t5karel

Citaat van: Ludo op 09-01-2007 19:04:47
Citaat van: t5karel op 09-01-2007 18:18:50
ik weet het :eusa_dance:.

de oorzaak of de foutcode(s). ???

Het is de pingelsensor 8ter,waarschijnlijk bij met monteren van een nieuwe thermostaat heb ik wat koelvloeistof gemorst,waardoor die wat vies is geworden,ff vernieuwen dus.Heb de schurft aan brandende lampjes op m,n dash ;D.