Leuke Filmpjes!!!

Gestart door Zippo, 26-03-2003 23:26:39

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Thys

Rest van de show is ook geweldig, hij neemt later nog genadeloos revanche :eusa_clap:

Reitse

Citaat van: thyzerrr op 04-03-2010 11:55:23
Rest van de show is ook geweldig, hij neemt later nog genadeloos revanche :eusa_clap:
Vindt je? Vond het maar matig wat hij er tegenin kon brengen,  had echt beter verwacht

Daf46

Thys

Het hele verhaal over het meisje wat Youp ontmoet in de trein, die een nieuwe minnaar heeft omdat haar huidige relatie een doodsaaie bedoening is geworden, maar het haar vriend niet durft te vertellen.

"We zitten vanavond bij je in de in de zaal; je kunt hem makkelijk herkennen, want hij roept er altijd iets doorheen" ;D

Reitse

Citaat van: thyzerrr op 04-03-2010 12:17:21
Het hele verhaal over het meisje wat Youp ontmoet in de trein, die een nieuwe minnaar heeft omdat haar huidige relatie een doodsaaie bedoening is geworden, maar het haar vriend niet durft te vertellen.

"We zitten vanavond bij je in de in de zaal; je kunt hem makkelijk herkennen, want hij roept er altijd iets doorheen" ;D
zoals ik al zei, ik had wat sterkers verwacht, hij was die hele avond op die manier een beetje aan het prikken... Ooit was hij in staat tot vlijmscherp affikken, nu blijft het bij beetje hakken met bot handbijltje.

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

tom480

- R1200GS -

Wibren

Citaat van: tom480 op 04-03-2010 19:00:48
Citaat van: Freakybaby op 04-03-2010 10:35:33
Youp. Noem iets en ik heb het

http://www.dumpert.nl/mediabase/9494/877a2508/noem_iets_wat_ik_niet_heb.html

Oud, maar hij blijft mooi  ;D

Sta je mooi met je bek vol tanden ;D
Hey, bekend plekkie waar het is opgenomen :eusa_whistle: :eusa_whistle:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

axelvr

Citaat van: Reitse op 04-03-2010 14:01:06
Citaat van: thyzerrr op 04-03-2010 12:17:21

zoals ik al zei, ik had wat sterkers verwacht, hij was die hele avond op die manier een beetje aan het prikken... Ooit was hij in staat tot vlijmscherp affikken, nu blijft het bij beetje hakken met bot handbijltje.

IK vond het geniaal en doordacht ;)

Vulva89

Citaat van: tom480 op 04-03-2010 19:00:48
Citaat van: Freakybaby op 04-03-2010 10:35:33
Youp. Noem iets en ik heb het

http://www.dumpert.nl/mediabase/9494/877a2508/noem_iets_wat_ik_niet_heb.html

Oud, maar hij blijft mooi  ;D

Sta je mooi met je bek vol tanden ;D

Jammer dat het nep is. ;)
(Zat iemand van zijn "crew" in het publiek. Was van tevoren afgesproken).

Erik_M.

Turbo-Geek

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

peteRRR

Citaat van: Turbo-Geek op 05-03-2010 11:27:07
Even een Donut draaien  :o
Mischien toch maar de gordel om ?

http://www.tooshocking.com/videos/8573/Guy_Gets_Owned_Doing_Donuts

Hij was er toch maar duizelig van  ;D
Moest er hartelijk om lachen,maar was ook nog een beetje link voor hem.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla