ben ik weer

Gestart door T-5Robro, 07-01-2007 23:48:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

T-5Robro

ben ik weer.

Op advies van Turbobiker even dit bericht hierheen verplaatst.

Al weer 2 weken trotse eigenaar van een zwarte t-5r estate van '95 ex oostenrijk.
Heb 8 jaar terug al eens een 850 2.5 10v glt gehad maar dit is toch iets anders.
Alles bevalt super, wat een heerlijke wagen !! Alleen beginnen ze me bij de pomp al bij mijn voornaam te noemen ..   :eusa_shifty:

Heb trouwens gisteren V70 classic achterlichter erop gezet. Wat een verbetering.
Ondanks dat de eerste dealer bij hoog en laag beweerde dat dit niet ging passen en ze niet voor me wilde bestellen   :eusa_naughty:  ben ik uiteraard op jullie advies afgegaan en heb ze bij een andere dealer besteld.    :eusa_whistle:

Volgende week eerst een super grote beurt geven. Daarna naar Rica in Wateringen   :eusa_dance:  spannend!
Ik zal v/d week ff wat fotos laten zien.
groetjes,Ro
Als er één T-5R over de dam is ....... volgt er niets  :evil:

Eugene

Welkom op het forum!

Ik ben benieuwd naar de foto's :)

Die anabolenkuur ga je geen spijt van krijgen ;D

If it's not blown, it sucks...

Clapton

Welkom, na een bezoek bij eender welke tuner kennen ze ook je achternaam en het creditcard nummer, maar who cares, je leeft maar 1 keer.  :angel: ;D

veel plezier

T-5Robro

Citaat van: Clapton op 08-01-2007 10:17:54
Welkom, na een bezoek bij eender welke tuner kennen ze ook je achternaam en het creditcard nummer, maar who cares, je leeft maar 1 keer. :angel: ;D

veel plezier

haha, dacht ik ook.
Omdat de uitlaat niet echt goed meer is adviseerd Rica een Ferrita met downpipe.
Ik wil geen dik brul ijzer eronder maar wel een nette pijp met een lekker maar niet irritant geluid.
Als ik het Forum goed door heb gespit zijn dit wel goede uitlaten, toch?


Als er één T-5R over de dam is ....... volgt er niets  :evil: