BBK wat past wel en niet..

Gestart door Johann, 08-01-2007 16:41:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Taranis

Citaat van: Misha op 08-06-2008 21:27:04
hahaha.. Ruim 3000 euri..
Als je nog een jaar wacht kun je er gewoon een andere 850 voor halen..

Dat kun je nu al ;D

Citaat van: JCviggen op 08-06-2008 21:29:45
Als je toch doorspaart zou ik nog eerder voor AP racing gaan trouwens  :eusa_whistle:

Verklaar u nader? :)

Citaat van: spekkie99 op 08-06-2008 21:35:33
Wel beter dat er nu setjes zijn die kwalitatief goed lijken te zijn en die passen achter Titans.
Waren die er vorig jaar geweest dan had ik die zeker verkozen boven de porsche set.

Je Porsche set bevalt niet bedoel je? 

Dave

Het grote voordeel van een porsche set is, vind ik, dat je zeker kunt zijn dat je binnen 5 jaar nog remblokken/schijven ervoor kunt vinden. (Nadeel is natuurlijk dat deze in weinig velgen past.)

V70geRwin

#152
Citaat van: Taranis op 08-06-2008 21:45:56
Citaat van: spekkie99 op 08-06-2008 21:35:33
Wel beter dat er nu setjes zijn die kwalitatief goed lijken te zijn en die passen achter Titans.
Waren die er vorig jaar geweest dan had ik die zeker verkozen boven de porsche set.

Je Porsche set bevalt niet bedoel je? 

Porsche set is helemaal super. Kan geen nadelen noemen na een jaar er mee rijden.
Maar had de Titans graag gehouden al zijn mijn huidige velgen ook erg mooi.
Die dikke 5 spaaks horen toch eigenlijk onder een T-5R.

@Dolf, bij de porsche set horen S60R schijven en die zijn nog wel even leverbaar denk ik, zelfde geldt natuurlijk voor klauwen en blokken idd.

Jeroentjuh

Citaat van: JCviggen op 08-06-2008 21:29:45
Citaat van: Taranis op 08-06-2008 21:05:41
Citaat van: JCviggen op 08-06-2008 20:54:53
Ik vind't nog aan de dure kant voor wat het lijkt te zijn

Tja, een CTF set kost ook 2 mille ? Een CTF set past als ik het goed begrepen heb wel achter Volans... aan de andere kant heeft Lars ook een punt dat je met even doorsparen Movits kunt kopen. Alleen kan ik de R dan uiterlijk niet meer origineel houden :eusa_wall:

CTF set 330 kost zo te zien 1550€. Dan weet ik wel wat kiezen. Als je toch doorspaart zou ik nog eerder voor AP racing gaan trouwens  :eusa_whistle:

Waar zijn die te koop dan voor 1550 euro?

JCviggen

#154
Citaat van: Jeroentjuh op 09-06-2008 00:38:51
Citaat van: JCviggen op 08-06-2008 21:29:45
Citaat van: Taranis op 08-06-2008 21:05:41
Citaat van: JCviggen op 08-06-2008 20:54:53
Ik vind't nog aan de dure kant voor wat het lijkt te zijn

Tja, een CTF set kost ook 2 mille ? Een CTF set past als ik het goed begrepen heb wel achter Volans... aan de andere kant heeft Lars ook een punt dat je met even doorsparen Movits kunt kopen. Alleen kan ik de R dan uiterlijk niet meer origineel houden :eusa_wall:

CTF set 330 kost zo te zien 1550€. Dan weet ik wel wat kiezen. Als je toch doorspaart zou ik nog eerder voor AP racing gaan trouwens  :eusa_whistle:

Waar zijn die te koop dan voor 1550 euro?

1549 bij ET op de website? Tenminste ik dacht dat die ook van CTF kwamen. Indien niet, dan nog liever een Porsche setje met R schijven voor 1400 en wat  ;D Schijven zijn niet tweedelig maar die andere schijnen nog enorm zwaar te zijn als we Johann geloven.
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

V70geRwin

ET = www.europeantuning.nl

en de R schijven is idd waar voor je geld  ;D
de CTF schijven ken ik niet maar die zijn toch juist 2 delig om gewicht te besparen?

JCviggen

Citaat van: spekkie99 op 09-06-2008 12:53:43
en de R schijven is idd waar voor je geld  ;D
de CTF schijven ken ik niet maar die zijn toch juist 2 delig om gewicht te besparen?

Inderdaad, maar blijkbaar zijn de 2-delige van die K-sport nog ongeveer zo zwaar als de R schijven.
CTF kan ik niks van zeggen maar mijn 2-delige schijven zijn zelfs tegenover een standaard 850 schijf licht te noemen.
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

reneetje

Oftewel een BBK set voor gebruik met Titan's kom je automatisch bij AP terecht, toch?

Wie en waar levert dat spul voor leuke prijzen?
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

V70geRwin

Citaat van: reneetje op 09-06-2008 13:05:10
Oftewel een BBK set voor gebruik met Titan's kom je automatisch bij AP terecht, toch?

Wie en waar levert dat spul voor leuke prijzen?

CTF 330mm schijf past volgens de eigenaar van www.europeantuning.com ook achter een Titan. Prijs is ook gunstig, zeker tov AP!

R o b

#159
Citaat van: JCviggen op 09-06-2008 13:01:59
Citaat van: spekkie99 op 09-06-2008 12:53:43
en de R schijven is idd waar voor je geld  ;D
de CTF schijven ken ik niet maar die zijn toch juist 2 delig om gewicht te besparen?

Inderdaad, maar blijkbaar zijn de 2-delige van die K-sport nog ongeveer zo zwaar als de R schijven.
CTF kan ik niks van zeggen maar mijn 2-delige schijven zijn zelfs tegenover een standaard 850 schijf licht te noemen.

Citaat van: reneetje op 09-06-2008 13:05:10
Oftewel een BBK set voor gebruik met Titan's kom je automatisch bij AP terecht, toch?

Wie en waar levert dat spul voor leuke prijzen?

Ik kwam er wel bij uit. Wilde niet alleen grotere schijven maar ook meer zuigertjes!  ;D

2e hands de klauwen bemachtigd en ga deze reviseren. Nieuwe schijven en blokken (Yellow Stuff)gekocht.

AP-schijven waar JC het over had (uiteraard met AP-klauw), past onder Titans:


Ben absoluut nog geen kenner op dit gebied, maar doordat ik de klauwen 2e hands kon bemachtigen bleef het betaalbaar. Als ik geen 2e handse had gekocht had ik doorgespaard voor nieuwe AP's omdat de orignele schijven nog lang meekonden

Wie goed kijkt herkend een werkbankje in het Moergestelse....prijs was in orde en de service om ff te helpen met de montage van de schijven op de centerschijf werd niet vergeten.






Taranis

Citaat van: JCviggen op 09-06-2008 12:17:23
Indien niet, dan nog liever een Porsche setje met R schijven voor 1400 en wat  ;D
[/quote

Maar die passen weer niet achter een Volan of wel? :)

JCviggen

Met een redelijke spacer past alles  :P

http://www.imagebam.com/image/1ae37d5821281

Als de velgen het enige zijn waar het om gaat kan je even goed bij de standaard volvo remmetjes blijven  ;)
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Taranis

Citaat van: JCviggen op 09-06-2008 18:46:00
Als de velgen het enige zijn waar het om gaat kan je even goed bij de standaard volvo remmetjes blijven  ;)

De velgen zijn zeker niet het enige, maar ik zou de R aan de buitenzijde graag origineel houden. Dus als dat enigszins mogelijk is, dan graag. Het gebruik van een spacer ben ik niet echt een fan van. Als het moet dan moet het, maar liever niet.

Eugene

WP Pro is ook een optie.

If it's not blown, it sucks...

reneetje

Citaat van: reneetje op 09-06-2008 13:05:10
Oftewel een BBK set voor gebruik met Titan's kom je automatisch bij AP terecht, toch?

Wie en waar levert dat spul voor leuke prijzen?

Heeft er bdw al iemand ervaring met die BBK set van ET van 1550 €uro?
Kan haast niet want wordt pas op vaderdag (15juni) geintroduceerd  ;)

Iemand leuk adres bdw voor de AP remmerij ? (bestelnummers en prijzen? )

Wp pro past dus ook achter de Titans? (zonder spacers dan)

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)