BBK wat past wel en niet..

Gestart door Johann, 08-01-2007 16:41:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

michiel

Welnu, we zijn ff verder maar ik heb een reactie:

Hello Mr Schols,

Sorry for the delay in getting back to you on this matter, I have had
difficulty contacting Winner Pro.
There comments are that "Oh yes we did know about that, you need to fit
spacers because the casting on the wheel is very thick"!
It would have been nice of them to tell us as we where not aware of this
fact. I will amend the web site accordingly.
They did not tell me the size of the spacer required. I can find out if you
would like me to. If you do let me know.

Regards
Clive


Ik ben niet eens een Engelsman en ik schrijf beter Engels dan hij. Maar wat moet ik hier nu verder mee?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Eugene

Citaat van: michiel op 20-07-2007 17:07:07
Welnu, we zijn ff verder maar ik heb een reactie:

Hello Mr Schols,

Sorry for the delay in getting back to you on this matter, I have had
difficulty contacting Winner Pro.
There comments are that "Oh yes we did know about that, you need to fit
spacers because the casting on the wheel is very thick"!
It would have been nice of them to tell us as we where not aware of this
fact. I will amend the web site accordingly.
They did not tell me the size of the spacer required. I can find out if you
would like me to. If you do let me know.

Regards
Clive


Ik ben niet eens een Engelsman en ik schrijf beter Engels dan hij. Maar wat moet ik hier nu verder mee?

Geld terug eisen? ;D

Of minimaal de kosten van de spacers die je nodig zou hebben, valt altijd te proberen...

Als je dit Engels slecht vind, ben ik er benieuwd naar jouw "standaard" ;)

If it's not blown, it sucks...

michiel

Ik ben ten alle tijden correct (behalve als ik het niet ben  ;D), en een kleine vergoeding is ook waar ik om gevraagd heb.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Arien

Citaat van: Eugene op 09-01-2007 08:22:55
Past met Titans:
AP Racing 325mm 4pots €2400,-
WP Pro 330mm 6pots €2000,-

Past met aftermarket 17" of Pegasus 17":
Stoptech 332mm 4pots €2000,-
993TT/S60R 330mm 4pots €1500,-
Mov'it 322mm 4pots €3000,-
CTF 330mm 4pots €2300,-

[edit]CTF toegevoegd[/edit] 

Hi, ik mag toch hopen dat AP ook op de 17" pegasus past?

Arien

Citaat van: Eugene op 09-01-2007 09:13:56
Stoptech schijven kosten ongeveer 230 dollar per stuk, maar dan moeten ze nog uit Amerika komen. Setje blokken komt op 200-250 dollar.

Een belangrijk punt voor mij is dat ze gewoon achter de titans(en tritons) passen. Dus blijft AP en WP Pro over. AP is bewezen goed, maar erg duur in vervangingskosten. WP Pro is weinig over bekend, maar wel goedkoop qua vervangen van remblokken. Schijven zullen dan ook niet al te duur zijn.

[edit]schijvenprijs veranderd van 150 naar 230[/edit]


Hoeveel km's gaan die AP's mee dan als je gewoon relaxed rijd?

michiel

Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

ed

32 mm is volgens mij een vrij ongangbare schijfdikte. De meesten zitten 26-28mm. Zal dus nog niet meevallen er schijven bij te vinden.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Johann

Citaat van: ed op 25-07-2007 16:44:53
32 mm is volgens mij een vrij ongangbare schijfdikte. De meesten zitten 26-28mm. Zal dus nog niet meevallen er schijven bij te vinden.

Porsche is 32 mm (320 diameter), De Volvo R is 32 mm voor. Is genoeg voor te krijgen.

Eugene

Die Wilwood krijg je ook met de bevestiging a la Porsche klauw, dus bracket ervoor maken. Dan is het ook een optie, zeker icm de S60R schijven. De klauwen zijn iets goedkoper misschien, maar kwalitatief ook iets minder.

AP's passen zeker met Pegasus ;)

If it's not blown, it sucks...

Arien

Citaat van: Laserblue op 03-07-2007 16:21:35
BSR heeft ook een nieuwe set.

kost bijna niets :eusa_whistle:

klikski ;)


Hehe nee tis maar 3,266.91 EUR

Emiel

Schutten heeft AP's met Comets. 7.5J Comet past, 7J Comet heeft een spacer nodig.

Arien

#86
Is er iemand die ervaring heeft met de velgen: 17" x 7 SATELLITE  en weet welke BBK combi past?

Je kunt zie hier zien: http://www.salomaanauto.fi/vanteet.htm

Overigens heeft hij een interessante prijs voor 4 van deze velgen plus verzending, iemand interesse?? stuur me een PB (note: Finland is een deel van de EU, dus geen invoer/ btw, hij verzend met UPS)

Groetjes
Arien

Turbobiker

Mmm, staat netter als je zegt dat niemand momenteel over die combinatie beschikt en waarschijnlijk ook nooit heeft beschikt... ::) ;)

Maar het staat vrij te vragen...
De Tussenpaus

Johann


Arien

#89
Dank voor de eerste reacties: ik kende de combi ook nog niet, vandaar dat ieders input/ hulp etc nodig is, mogelijk heeft iemand via via iets gehoord.

Tja en als vragen op een forum ook al niet meer mag (zelfs als er iets niet over bekend is) dan verliest het zijn betekenis,.... Maaru zou ook mooi kunnen staan onder mijn R hehe, denk erover na ze te kopen voor een wintersetje....