kenteken

Gestart door Aswin, 16-06-2003 22:55:48

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Citaat van: Johann op 24-09-2006 22:25:20
Ik doe er niet meer aan mee. Mocht iemand zijn kenteken niet op het net willen mail me dan dan haal ik de foto weg.

Veel te veel werk..

Ben het hier wel mee eens.  :-*

Herminator

Dan mag jij volgende keer geen foto's meer maken omdat je de kentekens niet weghaalt    :eusa_naughty:
Maar ik vind het ook @#$ werk om het te doen. Mensen die komen, kijken toch wel naar de foto's en kunnen dan altijd vragen of het aangepast wordt.

elianmars

Ik heb af en toe zelf bij een paar foto's van mijn eigen wagen geen zin om het kenteken onzichtbaar te maken.......  :P

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 25-09-2006 00:10:25
Ik heb af en toe zelf bij een paar foto's van mijn eigen wagen geen zin om het kenteken onzichtbaar te maken....... :P

je eigen gegevens online gooien is dan ook geen probleem.

zelf maakt het me niet uit, maar als anderen het wel uitmaakt, dan of foto weg, of kenteken verdoezelen
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

fearless

Moet dit hele gezeur nu weer opnieuw. Zijn al zoveel topics over dit onderwerp.  :eusa_wall:

topic 1

topic 2

enz.

fearless

Citaat van: mehn op 25-09-2006 06:58:43
Citaat van: fearless op 25-09-2006 00:56:03
Moet dit hele gezeur nu weer opnieuw. Zijn al zoveel topics over dit onderwerp.  :eusa_wall:

topic 1

topic 2

enz.

Hé das handig! Kan ik ze straks samenvoegen zonder veel te zoeken ;D

Haha, en er moet volgens mij ook nog een recente zijn.  :angel:

Emiel

Als je de kentekens niet zichtbaar wilt hebben, dan moet je ook die landkaart van de forumleden wegdoen/afsluiten..... :P

Rayman

Citaat van: Emiel op 25-09-2006 20:28:55
Als je de kentekens niet zichtbaar wilt hebben, dan moet je ook die landkaart van de forumleden wegdoen/afsluiten..... :P

Amen.

Ik vind alleen dat we een beetje moeten oppassen welke gegevens we hier over het scherm laten zeilen (en daar zijn we zelf bij; ook ik steek de hand in eigen boezem)...Het moet niet zo worden dat ik alleen nog de sleutels hoef klaar te leggen...(bij wijze van spreken dan).

FGG

Citaat van: Emiel op 25-09-2006 20:28:55

Dat is iedereens eigen keuze, toch?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Derks

Ik denk niet dat de meeste van ons auto's rijden die echt op bestelling gestolen worden. Over het algemeen scouten ze gewoon de buurt en kijken wat er staat.

Maar als je het goed wil doen, dan moet je ook de verjaarskalender wegdoen. Als in je emailadres je achternaam staat, dan heb ik ( in combinatie met je geboortedatum) in tien seconden je adres te pakken.

Gr derks

Kris

Car-cloning is de belangerijkste reden om je kenteken weg te halen.

Car-cloning  ??? Men neme een gestolen 850, zoek op internet een zelfde 850 en maak dat kenteken na :eusa_think:

Kan heeeeeeeeel erg lang duren voordat je wordt gesnapt. :police:

Er is levendige handel in blanco kentekenplaten en zogenaamde "oplegletters" (of breng ik nu mensen op ideeen ;D ;D)
Is het een vogel...?? Is het een vliegtuig...?? Nee het is een VOLVO!!

Derks

Citaat van: Kris M op 25-09-2006 21:15:02

Die dief gaat toch zeker niet 220339 berichten doorlezen om een kenteken te vinden met de juiste kleur en MY.

Die dief gaat gewoon naar volvocars.nl typt het model en jaar in bij de occasions, en klaar is ie

gr derks

VolvoDeMio

@ Kris M:

Oooops, dat wist ik niet. :eusa_doh:

Nog maar eens over nadenken dan......

Dank.

The Saint

Citaat van: Derks op 25-09-2006 21:39:11
Citaat van: Kris M op 25-09-2006 21:15:02

Die dief gaat toch zeker niet 220339 berichten doorlezen om een kenteken te vinden met de juiste kleur en MY.

Die dief gaat gewoon naar volvocars.nl typt het model en jaar in bij de ocasions, en klaar is ie

gr derks

gr derks

Clear thinking!
No shirt no shoes, no pinball

thuur

Anyway, het is ieders eigen keuze en verantwoordelijkheid. Zullen we deze dan maar respecteren?

Gr ;)