schade bumper

Gestart door ronaldje, 14-01-2007 03:52:49

Vorige topic - Volgende topic

ronaldje

mooi ..... zeg maar ,een vriend van me zegt tegen me wat zit je bumper scheef ik zeg bumper scheef hoezo?
en ik kijken en de bumper in het spatbord gedrukt.
het kunstof van het spatscherm in de wielbak helemaal in 2en gescheurd
daar sta je dan ,heb je eigenlijk je droomwagen flikt iemand je zoiets,zonder een briefje achter te laten
nou is het zo dat tegenover mij een vrouwtje woont waar nogaleens van die figuren voor een ...... langskomen ofzo en als ik zoeens de autoos van die gasten bekijk zijn het ammel van die baggerbakken (sloopautoos zeg maar)
en ik sta er niet van te kijken dat ze niet verzekerd zijn
dus zodra ik zie dat die groene renault 19 er weer staat zal ik da ding eens ff inspecteren op schade aan de achterbumper
ik heb ze al eens een auto voor de deur in elkaar zien rijden dus het zal me niks verbazen ,als 1 van mn buurmannen het was

mooi klote dus

als ik nou niks kan vinden aan 1 van hun autoos kan ik er mooi zelf voor opdraaien

en dat was ik niet van plan (ben echt pissig)

gr ronald
850 t-5 1995  340gl 1988   360glt 1987
  214.000km      85.000km     168.000km

Barry_C70

sjips man, that sucks ass. I hope you do find out who it was, but then how could prove it enough that their insurance would pay for it? Is that even possible without witnesses? Though to have torn the wheel well wall in two must have taken some serious force!

I sometimes park my car on the grass outside my house and not in the long driveway and I'm always worried that some jackass isn't paying attention or even some kids are playing and scratch up the paint.

Good luck with catching the f**ker

CeeBee

Als je 3 getuigen hebt(moet geen probleem zijn), even aangifte doen en het via het waarborgfonds laten lopen.
Moet het wel duidelijk van een ander voertuig komen.
V70N 2.5T AWD

elianmars

Zie bovenstaande post. Zo heb ik ook de schade aan onze wagen vergoed gekregen.

www.wbf.nl

Succes!

ronaldje

mooi *** de renault heeft ook schade maar ze geven niet toe
wij lagen nog op bed krijg je dan,jaja zal wel
maar ik kan niet te moeilijk doen anders begaaien ze hem helemaal
dus word toch waarborgfonds een vriendin van me is agent en die probeert wat te regelen
850 t-5 1995  340gl 1988   360glt 1987
  214.000km      85.000km     168.000km