ff voorstellen

Gestart door Nick V70, 13-01-2007 21:21:39

Vorige topic - Volgende topic

Nick V70

V70 25D aut., bj. 2000, 147K
My swedish redhead

The Saint

Citaat van: Turbobiker op 20-01-2007 18:34:41
Citaat van: Barry_C70 op 20-01-2007 18:18:35
Next to Saffron, that is the next sexiest color! The Saint color ;D

Welcome!

The Saint heeft een zilveren hoor :eusa_naughty:

:eusa_whistle:

En zo is dat  ;D

En R kan R maar 1 de echte zijn. En dat is niet een acteurtje wiens stand-in een paar minuutjes in een C70 heeft gestuurd...  ;)

Nog heel eventjes on-topic dan  ;): Mooie wagen Nick!!!
No shirt no shoes, no pinball

Nick V70

And she's stirred, not shaken  :eusa_dance:
My swedish redhead

Niek

Hele mooie auto, had het al gezegd dat ik die kleur zo mooi vind, en dat vind ik nog steeds! En dan die kilometerstand :o

Daar ga je nog heel veel plezier aan beleven! Ben je zelf al een beetje gewend aan de kleur? Die vond je toch minder in eerste instantie?
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Michael

Een hele mooie auto mijn vorige S70 had ook die kleur heel mooi! Veel plezierige km toegewenst! En gezien de kilometerstand wordt dat een makkie.  :eusa_clap:

nico1

meisjes met rode haren.  altijd goed   [mooie bak m8]
carbon blauw das mijn volvo nou

Nick V70

Citaat van: Niek op 21-01-2007 01:38:40
Hele mooie auto, had het al gezegd dat ik die kleur zo mooi vind, en dat vind ik nog steeds! En dan die kilometerstand :o

Daar ga je nog heel veel plezier aan beleven! Ben je zelf al een beetje gewend aan de kleur? Die vond je toch minder in eerste instantie?

De V70 staat te glimmen voor de deur. En ja, die kleur wordt met de dag mooier! Ik heb tot nu toe slechts 3 kleuren gehad (ruim 40 auto's versleten!): zwart, zilver en d.blauw. Dus ik moest echt wennen aan een andere kleur. Maar zeg nou eerlijk, je bent verliefd op de auto en de kleur is dan eventueel bonus.
Waar ik meer moeite mee heb is de "traagheid" van de 25D. Als tussendoortje (7 maanden) heb ik een BMW 328i aut. gehad. Geen vergelijk, maar wel crimineel verslavend! Binnenkort komt mijn vriend een Rica chip plaatsen (400 euro!). Als er meer mensen zijn geïnteresseerd voor een Rica chip, laat maar weten.
Die traagheid is uiteraard relatief: eenmaal warm draait de diesel goed en icm het koppel is het goed tuffen. Maar het is mij te gezapig. Ik wil mijn hart voelen bonzen.
Mijn vorige V70 had ook een Rica chip (173 hp). Dat merk je meteen. Op alle fronten sneller zonder nadelige consequenties (al zijn daar de meningen over verdeeld...)
En dan is dieselen opeens een stuk leuker  ;D
My swedish redhead

breakman

traag is idd relatief,

de overstap van een 2.8 benzine naar 2.5 diesel is niet zo evident. Je beschikt dan wel weer over een relatief hoog koppel bij een laag toerental ! en de kosten qua verbruik zijn ook een enorm verschil ! een chip kan idd de oplossing bieden zie alleen dat je het binnen de perken houdt anders kan het motormanagement niet aan. 173 Pk lijkt me idd geen probleem,

veel succes met de upgrade,

Gr. Thomas

ronbroek

Eugene

Citaat van: Vertigo op 20-01-2007 20:04:14
Aan haar innerlijk valt ook goed te zien dat ze nog maagd is. Erg strak allemaal. ;D

;D

Mooie auto, veel plezier ermee :)

If it's not blown, it sucks...

Nick V70

Citaat van: breakman op 21-01-2007 12:42:46
traag is idd relatief,

de overstap van een 2.8 benzine naar 2.5 diesel is niet zo evident. Je beschikt dan wel weer over een relatief hoog koppel bij een laag toerental ! en de kosten qua verbruik zijn ook een enorm verschil ! een chip kan idd de oplossing bieden zie alleen dat je het binnen de perken houdt anders kan het motormanagement niet aan. 173 Pk lijkt me idd geen probleem,

veel succes met de upgrade,

Gr. Thomas

De overstap naar (weer) diesel is uiteraard wél evident. Met >30K per jaar met een 328i ligt je portemonnee continu in het IC :eusa_naughty:
De standaard Rica chip geeft voldoende om de kwaliteit te behouden. Wil je met zo'n diesel de 300K overschrijden dan MOET je kwaliteit boven kwantiteit prefereren. Met andere woorden: ratio > emotie. Al zou je anders willlen..... ;D
My swedish redhead

Nick V70

Citaat van: Ronbroek op 21-01-2007 12:52:56
40 !? Das een hele lijst

Het begon in 1977 met een Triumph Dolomite. De overgang naar een V70 is enorm, maar wat blijft is de emotie. Ik weiger uit rationele overwegingen een auto aan te schaffen. Leven = beleven! Waarom dan een diesel V70? Toch ratio?
De mede-forummers zullen mij gelijk geven. Een Volvo IS beleven  :eusa_dance:
My swedish redhead

Brambo67

Citaat van: Nick V70 op 20-01-2007 16:43:57
Maar je hebt wel gelijk. Mijn vorige V70 heb ik ingeruild bij 289K. Die was dus net ingereden. En deze "rooie" gaat pas weg als ze de 300K ruim gepasseerd is.
Met "pappen en nathouden" mag dat geen enkel probleem zijn  ;D

Maar nu staat ie al te koop....  ??? ???
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Vertigo

Tja, 40 auto's in 30 jaar verslijten, dan hou je niet lang dezelfde, maar 'm zo snel alweer te koop zetten???

Een kameraad van mij heeft in 8 jaar tijd 62! verschillende auto's gehad... en dan te bedenken dat hij de laatste paar auto's voor zijn doen lang heeft...

Rayman

Dark Side of the Force is German