Inbouwen bigfront

Gestart door JB-XF, 18-04-2003 00:52:13

Vorige topic - Volgende topic

JB-XF

Hallo, na een uitstapje naar Pontiac toch weer terug naar Volvo!! Sinds vandaag de trotse bezitter van ee 850 GLE Sedan, model 1993. Vraag van het moment:
Tot mijn grote spijt zit er geen audioinstallatie in, maar kan ik een bigfront inbouwen (zit alleen uitsparing in voor een gewone radio, maar met bergvakje er onder), en zo ja heb ik een andere kabelboom nodig of een verloop?? Verder wil ik graag speakers in achterportieren en hoedenplank, welke originele speakers passen hierop, en ligt de bekabeling er al voor?? Graag jullie reactie...

Joris_Scholte

Als eerste gefeliciteerd met je aanschaf, en veel veilige en plezierige km's toegewenst.
Een bigfrontradio is in te bouwen; de (hopelijk wél aanwezige) Volvo-stekkertjes passen gewoon. Tussen de ruimte voor de "normale"radio en het bergvakje zit nog wel een tussenschotje; dit moet je wel verwijderen met knippen en/of zagen. Zo heb ik het zelf ook gedaan. Succes ermee.
Het hele jaar de R in de maand

denkweb

zijn evt. ook verloopstekkers van uni- naar volvo te krijgen of andersom... als ze maar niet allemaal losgeknipt zijn ;-)