krom

Gestart door P_M, 14-01-2007 16:22:22

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: P_M op 28-01-2007 22:52:59
wil ik eindelijk de foto's neerzetten; HOE???? als ik op het icoontje "afbeelding toevoegen " klik krijg ik alleen
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=13191.0  ;D

P_M

de auto is trouwens te koop, stallen voor een jaar is niet echt goed voor de auto, met name de slangen en rubbers zouden poreus worden.

aangezien ik nog geen ad. kan zetten in te koop.

voor foto's even mailen en je krijgt ze.
vr. pr 2300 euri

Peter

elianmars

Citaat van: P_M op 29-01-2007 17:29:06
stallen voor een jaar is niet echt goed voor de auto, met name de slangen en rubbers zouden poreus worden.

Hallo........... Je hebt het wel over een Volvo, hè.......  ::)

Die gaat echt niet kaduuk van een jaartje stallen, hoor  :eusa_snooty:

P_M

gaan de remmen dan niet vast zitten, enz? net als bij een "gewone" auto?
maar dan nog, een jaartje stallen is ong. € 250 euro, dan nog de as, en het uitdeuken.
niet haalbaar voor mij, aangezien ik ook nog school moet gaan schuiven enz.

elianmars

Kom op. Nog één berichtje en dan mag je een advertentie zetten in de advertentie-afdeling  ;)

P_M

ok dan, BOE!!

maar ik baal toch nog wel stevig :eusa_wall:

DopdeDouwer

Waarom zou je hem moeten stallen. Onderdelen op de kop tikken, monteren met iemand met sleutelkennis (had je geloof ik al gevonden) en gaan met die banaan T-5.
Uitdeuken kan altijd nog. Voor die 250 euro van de stalling kan je leukere dingen doen.
Vierkant Rules

P_M

even in het achterhoofd gehouden dat ik nog steeds op school zit gedurende nog 15 weken, dus geen vast inkomen heb en volgend jaar ook maar part-time aan het werk zal gaan in een leer-werk traject is het gewoon beter om het karretje weg te doen, hetzij onder lichtelijke dwang

P_M

Ik heb net een bod gekregen van iemand, ik weet niet of diegene ook hier rondwaart, maar het bood 500 euro voor de auto en mocht blij zijn als iemand em voor dat geld meenam.
ik heb haar vriendelijk naar de kl*te gestuurd

t5karel

Citaat van: P_M op 09-02-2007 14:25:58
Ik heb net een bod gekregen van iemand, ik weet niet of diegene ook hier rondwaart, maar het bood 500 euro voor de auto en mocht blij zijn als iemand em voor dat geld meenam.
ik heb haar vriendelijk naar de kl*te gestuurd
;D.Dit zul je nog wel vaker meemaken.Gewoon doorgaan :).
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

P_M

de auto is me nog net iets meer waard dan 500 euri.
en aangezien ik de auto eigenlijk niet kwijt wil en de verkoop deels in handen heb ../........... haha je begrijpt me he

)()()sT

Houden dus ;)

Asje eronder  8)

Ludo

Citaat van: P_M op 09-02-2007 14:25:58

zeg maar dat ik het dubbele bied.  :evil:

P_M

als je daadwerkelijk 1000 euro bied is ie waarschijnlijk, als het aan hun ligt verkocht, je vindt het niet erg als ik dat ff stilhoudt he :-X

Jeroentjuh

Gewoon in onderdelen gaan verkopen, moet toch wel wat kunnen opbrengen....