Dave - Volvo S70 [Update 09/07/2007]

Gestart door Dave, 15-01-2007 11:01:42

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Hey Dave,

Ik lees het hier nu pas, maar mijn C70 komt ook uit Schilde...  ;)

Mooie S70, met nog mooiere kilometerstand!

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Dave

Voordat ik op vakantie vertrek en mijn wagen de 90.000km grens zal passeren toch even een kleine update. De belangrijkste gebeurtenis van afgelopen periode is dat ik afgestudeerd ben. Nog een kleine maand verlof en dan moet ik beginnen te werken. Het aangename hierbij is dat mijn budget voor mijn wagen dan ook iets groter kan worden. Ergens heb ik wel spijt dat het studeren gedaan is want het was een aangename periode. (Misschien studeer ik in mijn vrije tijd nog voort.)

Het bloed kruipt waar het niet staan kan, dus zijn we aan't modificeren gegaan. (Het is maar een klein begin)
Met een paar dozen en pakjes...

Was dit het uiteindelijke resultaat:

Ik heb alles eens grondig gekuist alsook de motorruimte waar ik veerpootbrug, K&N filter, bougies, bougiekabels en delcokap met verdeler geïnstalleerd heb alsook de heldere lampen met de xenon's in.

De uitdaging waar ik nu voor sta is deze 'nieuwe' voorbumper. Die zag er op foto helaas iets beter uit als in werkelijkheid wanneer ik hem vandaag ging ophalen. Ik ben er met langs de garage geweest en die zagen het niet direct zitten om nog te repareren. Dus denk ik van een gewone S/V70 bumper te zoeken en daaronder de 'R-lip' te plakken. Dat wordt dus creatief omgaan met polyester. (Ineens de kans om er een eigen fantasie'ke in te brengen.)

Ongetwijfeld komt er een vervolg aan, alleen weet ik niet goed waar ik met wil beginnen. :eusa_think:

Volvo Felipe

Hey Dave,

Je gaat je werkje wel hebben maar ik ben al benieuwd naar het eindresultaat

groetjes en veel Rijdplezier met je S70