t-5 velgen

Gestart door ronaldje, 15-01-2007 23:19:07

Vorige topic - Volgende topic

kcie

Citaat van: -D©©©L- op 05-04-2007 23:33:44
Voor iets minder laat je ze in zwolle ècht netjes stralen en coaten.
Keuze uit veel kleurtjes. 

In Zwolle?? Heb je een naam en adres? Ik moet mijn velgen ook nodig laten doen en wilde daar voor naar Heerde toe . Maar als het resultaat daar minder positief  is?
Warning! This message contains hidden bugs!

V70 2.4 '99, Honda Pan European ST1100

elianmars

Ik heb je gewaarschuwd, hè!  ;)

Het resultaat was bij mij niet bevredigend, maar dat zou gewoon pech geweest kunnen zijn. Volgens de man die alles daar regelt, krijgen ze eigenlijk nooit klachten.
Hij was toen ook toevallig op vakantie, dus misschien dat hij het normaal gesproken in de gaten houdt of het wel netjes gebeurt.

Als je besluit je velgen daar te brengen, heb ik eventueel wel velgen voor je te leen. Zijn op te halen in de buurt van Rotterdam.

elianmars

Citaat van: Timmehh op 09-10-2007 23:05:10
Bedankt voor je aanbod! :)

Kun je me vertellen (of laten zien) waar je niet over te spreken was? Ik hoor nl voornamelijk goede berichten, maar ben wel nieuwsgierig naar de 'mindere' berichten voordat ik een keuzen maak.

De velgranden waren perfekt gerepareerd. Daar kan ik niks van zeggen. Het coaten was minder mooi gedaan. Hier en daar was de dekking van de coating niet goed, kleine putjes in de coating en op bepaalde plekken niet mooi uitgevloeid.

Ik heb twee sets laten doen. De Titans heb ik later laten spuiten, de Columba's heb ik zo gelaten, omdat het een winter-set is. Die gaan straks ook weer onder de V70  :)

jero

Wheeltrim in Nijkerk is ook een goed adres

Racingbrick

Citaat van: jero op 10-10-2007 13:34:49
Wheeltrim in Nijkerk is ook een goed adres

en De Kriek in Alphen a.d Rijn, zeer mooi werk van gezien....

breakman

Dr. Banden in Opglabbeek (Belgisch limburg) ik heb men 4 columba's laten repareren op stoeprandschade en laten zandstralen en opnieuw spuiten in titan.

150 EUR incl. BTW !!  :eusa_clap:

Racingbrick

Inderdaad geen idiote prijs...
Eigenlijk een koopje, er zullen wel veel " Hollanders "naar toe trekken denk ik... ;D