Weer een nieuw gezicht

Gestart door sapience, 30-01-2007 12:04:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sapience

Hallo allemaal,
aangezien ik al bijna  een jaar een zeer tevreden rijder van een 850 ben en zowel bij de aankoop als bij het onderhoud enorm veel info uit dit forum heb gehaald vond ik het tijd om me maar eens te registreren.
Vorig jaar mei dus een 850 estate uit 1994 gekocht, een tienklepper op LPG met een km-stand van 278.000. Na aankoop wel de distributieriem + spanner + waterpomp laten vervangen. Inmiddels de 310.000 km gepasseerd zonder noemenswaardige problemen (een loszittende contactje en een versleten ruitenwissermechaniek).
't is niet de snelste wagen als hij op LPG rijdt maar voor mij meer dan voldoende.
De laatste 2 maanden kan ik hem niet meer heel snel schakelen zonder tegenspraak, waarschijnlijk de synchromesh, maar als ik een halve seconde wacht voor ik hem in een andere versnelling zet gaat alles uitstekend.
Wil er alleen binnenkort wat steviger veren onder zetten, met een volgeladen wagen + aanhanger komt 'ie wel erg laag te liggen :eusa_doh:.
groet,

Johan

ief

Johan, welkom op het forum enneh.....fotos he?? Daar draait het hier voornamelijk om. ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

The Saint

Welkom op het forum Sapience !

Je gaat ook emigreren zie ik? (Meer forummers zijn je voorgegaan de laatste tijd..)

Wordt het toch nog eens lekker rustig hier!  :D ;)



No shirt no shoes, no pinball

Niek

Welkom op het forum! Foto's zijn inderdaad een must ja..... ;D
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Philip850

Welkom! En op naar de 4 ton! En zoals niek al zei: Foto's!
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73