Mijn S70 TDI van 1997 met carputer

Gestart door Gunnar, 17-01-2007 09:53:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Gunnar

#30
De velgen heb ik erbijgekocht.
Ik vond ze mooier dan de mass italy velgen die ik nog had liggen (die iets ronder zijn, en nu bij iemand van het forum op een T5 liggen). Mijn vrouw had aan de rechtervoorvelg wat krassen gemaakt door langs een stoeprand te parkeren dus nu liggen de banden op oz hydra velgen.
De originele velgen van de s70 zijn zo'n standaard 6 spaaks alu velg, daar komen tegen de winter winterbanden op zodat de oz hydras niet in het zout moeten.

Die bejaarde mens was trouwens nog heel hip voor zijn leeftijd, hij had nog een honda racemotor staan waar hij "deze namiddag nog een toerke mee ging maken".
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Niek

Wat wil die bejaarde man nog met een XC70 gaan doen? ;D ;D

Maar anyway, mooie roffel, aparte kleur. Vindt hem erg sjiek.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Gunnar

Wel, de bejaarde man was aan paar weken geleden naar een opendeurdag geweest van een volvo garage in heist op den berg. Hij zag een xc70 en heeft blijkbaar tegen zijn vrouw gezegd : "Schatteke, het is nu of nooit niet meer". Die kerel reed trouwens nog met de motor rond ook.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

JorritV70

ach ooit eens op een Honda proefrijdag (vroeger ging ik ze allemaal af kon ik mooi mee lullen over hoe de fietsen fietste)werd ik op mijn fireblade 900 binnen door in gehaald door een stel op een VFR 800. toen we de ronde hadden afgelegd en het stel afstapte, wilde ik er naar toe stappen om aan te geven dat hij aardig kon rijden, deed hij zijn helm af was hij 69, zij deed haar helm af en was 67 mijn bek viel open, hij wist mij te vertellen dat dit een veel voorkomende reactie was op het CIRCUIT! Ja deze man van 69 racede broekies van tussen de 20 en 30 er uit op het circuit. Ik kan niet ander dan heeel veeel respect opbrengen, Maar het stelde mij wel weer gerust hij had een stuk meer circuit ervaring dan ik (dus dat was de reden dat hij met iemand achter op mij voorbij kwam, je moet zoiets toch op een manier goed praten voor je zelf, om niet in een zware depressie te belanden)

Gunnar

sjips!

Gisteren op de parking van carrefour rustig in achteruit gezet, keek netjes achter me en ineens schiet de auto die schuin achter me stond ook achteruit en neemt een wilde draai (een citroën saxo met 500kg aan spoilers erop en een kerel met een petje erin als luxeoptie).
Allebei bumper tegen bumper en helaas allebei een trekhaak.
We hebben netjes elkaars bumpers geperforeerd met onze trekhaken.
Zijn argument was (ik was heel de tijd naar rechts aan het kijken of er niets aankwam en had je niet gezien). Tja, ik kijk meestal ook achter me als ik achteruit rijd :-)

In ieder geval, wie weet uit welke kunststof de vovlo bumpers gemaakt zijn? Is het polyethyleen of polypropyleen? En is er een lijm/harskit die hiervoor gebruikt kan worden, of moet ik een of andere oude bumper gebruiken om met reepjes plastic en een soldeerbout de boel aan elkaar te lassen?

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

thuur

Zoek eens op 'Plastic lassen'. In dat topic staat alles wat je wilt weten ;)


Balen man :( Sterkte!


Gr ;)

Gunnar

Bah, ik zal met een lagere  temperatuur op mijn soldeerbout werken. Ik heb nog een oude kop (heb het ooit gedaan bij een rover sterling en dat was perfect gedaan)
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381