hevig stotteren

Gestart door ruud, 17-01-2007 12:13:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

ruud

Geen reactie ontvangen,
Teleurstellingsmailtje gestuurd met gsm nummer en adres en aangegeven dat ik de directie aangetekend ga berichten.

ONDERTUSSEN RAAD IK IEDEREEN AAN OM GEEN VIALLE TE KOPEN

Chris S.D.

En wat is het alternatief voor Vialle ?  ::)

Ludo

ik wil nog wachten tot eind deze week Ruud.
dan hebben ze kans genoeg gehad om te reageren.

ruud

Reactie van Vialle, waarin nog steeds geen asntwoord op mijn vragen.

@Chris, wat dacht je van een ander LPG systeem of ehm, een diesel heb je meteen volledige garantie van VOLVO, heb ik meer vertrouwen in hoor.

@Ludo, was ook mijn idee, van het week-end een brief met voor gerecht, hoofdgerecht en nagerecht schrijven en die dan posten, kunnen ze volgende week kijken of ze het fatsoen hebben wel te reageren.

BenC70ES

Citaat van: ruud op 22-02-2007 10:00:18
heb je meteen volledige garantie van VOLVO, heb ik meer vertrouwen in hoor.

Ja zoals met die fijne electronische gasklep zeker  :-X

Uiteindelijk heb je op die km's al dik 7 000 EUR uitgespaard hoor tov benzine.
Maar ze zou inderdaad langer moeten meegaan, net als die gasklep trouwens  ::)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Ludo

hoe kom je aan 7000€ Ben?.

BenC70ES

Citaat van: Ludo op 22-02-2007 21:05:03
hoe kom je aan 7000€ Ben?.


Via de 120 000km die Ruud er al mee gedaan heeft...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Ludo

hmm ja, heb ook even ruw geteld.  ;D
ruud heeft trouwens +- 100.000 gedaan.
neemt niet weg dat het veel te snel is, zou het dubbele moeten zijn.  :eusa_wall:



BenC70ES

 ;D

Volledig mee akkoord.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

ruud

Ben,
Het feit dat ik geld spaar doordat ik gas rij heeft helemaal niks te maken met het wel of niet stuk gaan van de pomp en het accepteren hiervan, ik vind dat maar een rare gedachte.


ruud


Overigens vandaag toch maar netjes antwoord gegeven op de excuses en nog maar eens herhaald wat mijn vragen zijn. Ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel van. Ook vraag ik me eerlijk gezegd af op welk antwoord jij wacht Ludo, voor mij is het wel duidelijk dat Vialle niet zwicht voor ons. Stilletjes hoop ik dat die installatie voorlopig zijn werk blijft doen, of beter nog dat de LPi pomp vanaf nu binnen de garantietijd zijn geest geeft, zoniet gaat die troep eruit.

Bij Volvo heb ik niet de ervaring dat men zo weinig coulant is als bij Vialle.
Mijn Volvo dealer (KALLEN IN GELEEN NL) heeft mij destijds ook afgeraden om LPi te laten monteren, juist voor dit soort dingen. Toen dacht ik omdat ze me graag een diesel wilden verkopen, maar ik denk toch steeds vaker dat ze het goed met me voor hadden.



ONDERTUSSEN RAAD IK IEDEREEN AAN OM GEEN VIALLE TE KOPEN

Misha

Gewoon een maand voordat de garantie afloopt er een schroevendraaier in steken.
Net zolang tot het opgelost is.
Dit kan toch niet zo.

Heb je al eens serieus met consumentenbonden, kat-in-zakken, ombudsmannen en zo gesproken/gedreigd ? of de Bovag ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

BenC70ES

Citaat van: ruud op 22-02-2007 22:28:57
Ben,
Het feit dat ik geld spaar doordat ik gas rij heeft helemaal niks te maken met het wel of niet stuk gaan van de pomp en het accepteren hiervan, ik vind dat maar een rare gedachte.



Ik weet niet of je het weet maar ik rij zelf ook met een LPI Vialle... en Volvo is niet heiliger als de Paus -> zie gaskleppen!

Ik had het eerder op je uitspraak: 'LPI is een dure grap!'.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Ludo

Citaat van: ruud op 22-02-2007 22:34:34
Ook vraag ik me eerlijk gezegd af op welk antwoord jij wacht Ludo,

ik dacht dat dat duidelijk was Ruud.
eerder schreef ik al dat de politiek bij Vialle niet klopt.
jij hebt de volle pot moeten betalen voor de nieuwe pomp, ik krijg 100% garantie.
een compromis voor alle LPi gebruikers zou dus beter staan voor een gerespecteerd bedrijf.

ruud

Oeps Ben, dat wist ik is ook duidelijk te lezen onder het fotoke van de bloedsjieke C70!
en in mijn beleving blijft LPi een dure grap als je na zo'n relatief korte termijn en zo relatief duur onderdeel moet vervangen. Daar heeft het feit dat je geld uitspaarde door lagere brandstofkosten van geen kant mee te maken.

Het gaat er mij simpelweg om dat Vialle BAGGER (LPi pompen) levert, dit ook weet en er niet correct op reageert.
Kijk dat iets stuk gaat is niet te voorkomen, waar het mij om gaat is hoe lost de fabrikant het op. Bij Volvo heb ik daar heel wat andere en stukken positievere ervaringen mee.
Als bij mij kleppen stuk gaan, moet ik niet gaan zeuren bij Volvo over garantie, zij hebben mij afgeraden om mijn Volvo om te bouwen op LPG.

Tja Ludo, je bent zeker duidelijk! Het klopt ook dat de politiek bij Vialle niet klopt en nog meer niet! Vind het ook lovenswaardig dat je je inzet voor alle LPi gebruikers. Ik denk alleen dat het niet zal lukken, wanneer ik naar hun reacties kijk. Ik vind het dus ok niet echt een bedrijf dat het predikaat "gerespecteerd" verdient.

Vandaar: RAAD IK IEDEREEN AAN OM GEEN VIALLE TE KOPEN