Update: eindelijk mag ik mij officieel voorstellen!! nu met foto!

Gestart door lzondervan, 02-12-2007 00:47:13

Vorige topic - Volgende topic

lzondervan

Hello!!

Na al een aantal berichten te hebben geplaatst met vragen omtrent aanschaf van een 850 t5 estate is het er vandaag van gekomen! ik heb mijn eigen volvo 850 t5 estate!

Lang zoeken, paar proefritjes gemaakt, vorige week zondag deze mooie zilveren T5 met titan velgen en stukje verlaagd mooie km stand (143000) tegen gekomen en kon ik hem niet laten staan! Vandaag opgehaald eindelijk mijn eigen T5!!
Het betreft een geimporteerde volvo uit italie dus een 2.0 t5 blok erin met 211 PK! pfff wat gaat dat als een beest! Boekjes goed ingevuld erbij + interieur ziet er prima uit denk ik dat de 143 duizend km op de teller wel klopt! Exterieur klein krasje en erg klein deukje en de velgen hebben wel is een stoepje te dichtbij gezien dus daar wil ik zodra er wat geld op de rekening staan wat aan gaan klussen! Maar het blijft in mijn ogen een plaatje om te zien!

Foto's volgen uiteraard zo snel mogelijk!

a.s. woensdag gelijk een lekkere rit naar Val thorens om de eerst sneeuw te skien dus gelijk een goeie testrit voor mijn T5!!

Hopelijk krijg ik erg veel plezier van mijn volvo maar heb er een erg goed gevoel in!

Volvo 850 2.0 T5 uit 6-1995

Garfield

Gefeliciteerd !
Het klinkt heel goed, ben benieuwd naar de foto's !
Groet, Arvid
Zakelijk: Audi A4 Avant 2.0 TDI Aut. (2006)
Privé: Volvo V70 2.5 TDI Aut. (1998)

Volvo Felipe

Welkom op het forum en veel plezier met je roffel

foto's?

volvogroeten 8)

FGG

Welkom op 't Forum en proficiat met je aankoop.

En maar snel ff wat foto's plaatsen, dus.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Turbobiker

Klinkt goed I.

Veel plezier de komende tijd (in ieder geval tot je toe bent aan een chippie ;) )
De Tussenpaus

elianmars

Gefeliciteerd met aankoop van de wagen!!

Jammer van de meegespoten bovendekken van de bumpers en de stootlijsten, maar da's mijn persoonlijke mening  ;)

Veel plezier met je T-5!

Scooby Doo

Nice!!  8) 8)

En blijkbaar verlaagd ook. Ziet er niet slecht uit. :eusa_dance:

Daar ga je vast plezier aan hebben.

Puppy Power!!!

Chris

FGG

Mmmm, jammer van die meegespoten lijsten en bumpers. Ik vind zilvergrijs altijd een kleur waarbij zwarte kunststoflijsten 't goed doen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

thiest5

veel plezier met je aankoop,

t5 211 pk is vlot zat. kom je echt goed mee in het verkeer (A)
en een mooie kleur bij 850

veel suc6 ermee

Turbobiker

De Tussenpaus

Eugene

If it's not blown, it sucks...